eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Promods 2.0 - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Euro Truck Simulator 2
(/forum-288.html)
+--- Dział: Pomoc dla graczy (/forum-193.html)
+---- Dział: Pytania (/forum-249.html)
+---- Wątek: Promods 2.0 (/thread-36231.html)

Strony: 1 2


Promods 2.0 - Imejcz - 20/01/2016 06:05 PM

Nie wiem czy wina leży po mojej stronie czy modu, w jednym miejscu a dokładnie za Koszalinem w stronę bodajże Szczecina wyrzuca mnie z gry, próbowałem drugi raz i to samo. W czym może być problem?


RE: Promods 2.0 - djdarklighter - 20/01/2016 06:10 PM

Przejedź to samo miejsce po wyłączeniu wszystkich modów, a pozostaw samą mapę.


RE: Promods 2.0 - Imejcz - 20/01/2016 06:15 PM

Tzn? Mam tylko promods i nie mam żadnych innych modów.


RE: Promods 2.0 - djdarklighter - 20/01/2016 06:25 PM

jeżeli nie masz innych modów, to może być błąd mapy.


RE: Promods 2.0 - Szwagier - 20/01/2016 06:36 PM

Kolejność plików masz pewnie złą.


RE: Promods 2.0 - Imejcz - 20/01/2016 06:41 PM

Jakbym miał kolejność plików złą to raczej by mod'a nie czytało. Jaka powinna być kolejność?


RE: Promods 2.0 - Szwagier - 20/01/2016 06:42 PM

(20/01/2016 06:41 PM)Imejcz napisał(a):  Jakbym miał kolejność plików złą to raczej by mod'a nie czytało. Jaka powinna być kolejność?

Czytało by ci Facepalm

Kolejność

def
media
assets
model1
model2
map


RE: Promods 2.0 - Imejcz - 20/01/2016 06:45 PM

Może i by czytało, ale jak ułożyłem w złej kolejności to nie czytało. Spokojnie, dopiero zaczynam grać w tą grę nie ma co się załamywać. Big Grin

Ja miałem taką kolejność:
def
map
media
models 2
models 1
assets


RE: Promods 2.0 - Szwagier - 20/01/2016 06:47 PM

(20/01/2016 06:45 PM)Imejcz napisał(a):  Może i by czytało, ale jak ułożyłem w złej kolejności to nie czytało. Spokojnie, dopiero zaczynam grać w tą grę nie ma co się załamywać. Big Grin

Kolejność modów nie ma wpływu na czytanie przez grę modów. Możesz mieć 100 modów i mogą być pomieszane ze sobą, gra by ci je czytała ale gra mogłaby być niestabilna. (tj. crashe, wywalanie do wina itp.)


RE: Promods 2.0 - djdarklighter - 20/01/2016 06:48 PM

Wg mnie, "map" powinno być drugie, "assets" ostatnie.