Blender problem z teksurą AO - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html) +---- Dział: Pomoc (/forum-272.html) +---- Wątek: Blender problem z teksurą AO (/thread-36728.html) |
Blender problem z teksurą AO - Michal_Z_gno - 04/02/2016 04:11 PM Więc mam mały problem z wygenerowaniem tekstury w technice ambient occlusion (AO) blenderze a dokładniej wychodzi mi takie coś: Fotka modelu z trybu rendowania w blenderze ale tekstura AO wygenerowana daję identyczny efekt czarnych pól na owiewce i górnej części osłony. Osobiście podejrzewam, że będzie to coś z samym modelem a dokładniej z vertexami owiewek przy grillu i górnej części osłony. Tak czy siak kombinuję już z tym dwa dni na różne sposoby i nic to nie daję (może to ja jestem głupi i nie mogę tego naprawić) więc liczę na jakieś światłe rady co mogę dalej z tym fantem zrobić. RE: Blender problem z teksurą AO - Michal_Z_gno - 05/02/2016 08:28 PM Problem rozwiązałem więc temat zamykam. Ps. A chodziło o zdublowane vertexy w tych czarnych punktach (w modelu była użyta opcja "flip" na te elementy i dlatego blender miał problem z prawidłowym wygenerowaniem tekstury). |