Przystosowanie modyfikacji pogodowej pod PM 2.0 wzwyż - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Euro Truck Simulator 2 (/forum-288.html) +--- Dział: Pomoc dla graczy (/forum-193.html) +---- Dział: Kody i Poradniki (/forum-383.html) +---- Wątek: Przystosowanie modyfikacji pogodowej pod PM 2.0 wzwyż (/thread-37566.html) |
Przystosowanie modyfikacji pogodowej pod PM 2.0 wzwyż - .:KoxTrucker:. - 06/03/2016 08:32 AM Przystosowanie modyfikacji pogodowej pod PM 2.0 wzwyż? Sposób 1: 1. Wchodzimy do pliku def/climate naszego moda, 2. Robimy foldery klimatów takich jak w Promodsie, w tym celu wchodzimy też do Promods def, do folderu def/climate i tworzymy foldery z klimatami dokładnie jak w PM, 3. Pakujemy do dodatkowych klimatów pliki nice.sii i bad.sii z klimatu default naszego moda, 4. Zmieniamy przy poszczególnych porach dnia (nice.01) itd. (bad.01) itd., w poszczególnych klimatch wartość default na wartość klimatu (np. continental itd.) 5. Zapisujemy pliki moda i sprawdzamy zgodność. Sposób 2: 1. Gdy mamy tylko klimat default, wchodzimy do Promods def i do folderu def, tam kasujemy folder climate oraz definicję climate.promods.sii 2. Aby nie było niepotrzebnych crashów, z pliku Promods map, w folderze map kasujemy europe.climate.sii oraz z folderu /autosave kasujemy tę samą definicję. 3. Sprawdzamy zgodność. Ps. Ja na próbę skonwertowałem pogodę z ATS-a do ETS 2, następnie wykorzystałem sposób 2. i choć miałem errory z klimatami, nie przeszkadzało mi to w grze. Poradnik napisany wyłącznie na potrzeby forum eTrucks.pl Zakaz kopiowania w całości bądź części RE: Przystosowanie modyfikacji pogodowej pod PM 2.0 wzwyż - .:KoxTrucker:. - 07/03/2016 03:53 PM Można to zrobić z każdym modem na pogodę, który działa na 1.22, ale nie jest przystosowany do Promodsa. RE: Przystosowanie modyfikacji pogodowej pod PM 2.0 wzwyż - Hardcor123 - 21/08/2016 03:37 PM Dodając, również działa to z modami na pogode które są dostosowane do patcha 1.23.x i 1.24.x |