eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Karta graficzna - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Wszystko i nic
(/forum-86.html)
+--- Dział: Rozmowy na każdy temat (/forum-89.html)
+---- Dział: Komputery i webmastering (/forum-254.html)
+---- Wątek: Karta graficzna (/thread-39426.html)

Strony: 1 2 3


Karta graficzna - |OVERSIZED| - 11/06/2016 08:00 PM

Czesc trakersi!
Mam pytanie odnośnie karty graficznej, odrazu na wstępie mowie ze jestem w tym kompletnie zielony.
Udało mi się kupić komputer o dobrych parametrach jednak posiada on karte graficzna zintegrowaną, czyli wiadomo dobra co najwyżej do przeglądania internetu.
Szukam dobrej karty graficznej, nie ukrywam ze zależy mi na minimalizacji kosztów. Jednak nie mam pojęcia jakiej karty szukać, chodzi mi o jej parametry. Gram tylko w ETS2 i chce zeby chodził ładnie na ultra bez żadnych przycięć a zarazem nie wydawać majątku. Czy moze mi ktoś poradzić/podpowiedzieć jaka kartę kupic?
I drugie pytanie: jakie jest wasze zdanie co do kupowania używanej karty? Zdania na forach są podzielone.

Dodaje parametry mojego kompa, może potrzebne. Nie_wiem
PS: Nwm czy to istotne ale będę tez musiał wymienić zasilacz. Obecny ma 240W
Image


RE: Karta graficzna - HasuFrogg - 11/06/2016 08:14 PM

Zasilacz to na pewno do wymiany ja jakiś markowy o mocy 600W (wystarczy).
Monitor widzę masz 16:10 więc musi być troszeczkę silniejsza karta by wszystko latało na ultra i nie było spadków FPS drastycznych w miastach.
Nie mam pojęcia czy chcesz kupić nowa grafikę czy używana ale musi być w miarę mocna grafika bo ETS2 nie ma co ukrywać jest słabo zoptymalizowana grą.
Nie mam pojęcia o kartach AMD ale z Nvidii to by rozglądał się za serią 9xx. Chyba że się wstrzymasz z zakupem aż do premiery Polarisów od AMD.


RE: Karta graficzna - djdarklighter - 11/06/2016 08:22 PM