Bramy - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Pomysły na mody (/forum-492.html) +--- Wątek: Bramy (/thread-40125.html) |
Bramy - Misiek - 20/07/2016 01:45 PM Witam, ostatnio w mojej pustej głowie wyronił się plan. A dokładnie zrobienie animacji bramy. Jak będzie działać?? Po prostu animacje drzwi garażowych trochę zmienić. Obrócić otwarcie na "podłogę" i leciutko poprawić wypali czy nie? RE: Bramy - WiTo - 20/07/2016 02:17 PM Jak dobrze zrobisz to wypali RE: Bramy - Misiek - 20/07/2016 02:20 PM (20/07/2016 02:17 PM)WiTo napisał(a): Jak dobrze zrobisz to wypali mój poziom blendera to: Typowa Janusz Więc nie zrobię RE: Bramy - WiTo - 20/07/2016 02:34 PM (20/07/2016 02:20 PM)FKS Stal Mielec napisał(a):Napewno umiesz więcej odemnie,wierze że się za to zabierzesz(20/07/2016 02:17 PM)WiTo napisał(a): Jak dobrze zrobisz to wypali RE: Bramy - Misiek - 20/07/2016 02:35 PM (20/07/2016 02:34 PM)WiTo napisał(a):(20/07/2016 02:20 PM)FKS Stal Mielec napisał(a):Napewno umiesz więcej odemnie,wierze że się za to zabierzesz(20/07/2016 02:17 PM)WiTo napisał(a): Jak dobrze zrobisz to wypali przy moim lenistwie... RE: Bramy - Hardcor123 - 20/07/2016 03:01 PM Sam zapytałeś czy pomysł wypali i sam Sobie na swoje pytanie odpowiedziałeś... jak weźmiesz się w garść to Ci sie to uda, zobaczysz RE: Bramy - Michal_Z_gno - 20/07/2016 03:02 PM Edycja samego modelu Ci nic nie da bo to trzeba edytować jeszcze plik .pma odpowiadający za pozycję i generalnie cały ruch animacji. |