ConverterPIX - pmx -> pix - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html) +---- Dział: Poradniki (/forum-271.html) +---- Wątek: ConverterPIX - pmx -> pix (/thread-40774.html) Strony: 1 2 |
ConverterPIX - pmx -> pix - mwl4 - 31/08/2016 09:54 PM Cześć, jak zapewne wiecie, SCS Tools for Blender został wydany dawno temu, ale ciągle nie było możliwości edytowania modeli, które są zapisane w formacie gry. Właśnie dlatego napisałem pewne narzędzie jakiś czas temu, i przyszedł czas na podzielenie się nim. Projekt jest Open Source, być może komuś może się przydać wiedza jak odczytywać formaty gry. Repozytorium GitHuba: https://github.com/mwl4/ConverterPIX Tam znajdziecie źródła, jak i binaria (windows x86 & linux). Jak tego użyć? To jest całkiem proste, tutaj film wyjaśniający podstawy: https://www.youtube.com/watch?v=DpUSlQxMVuw Co to wspiera: - pmg(0x13) - pmd(0x04) - pma(0x03) - ppd(0x15) - tobj(magic = 1890650625) - mat Już niedługo wsparcie dla .pmc. PS. Po więcej informacji czytajcie pomoc (converter_pix -h) Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.! Oryginalny wątek: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=162&t=216158 RE: ConverterPIX - pmx -> pix - Michal_Z_gno - 01/09/2016 04:19 PM Program działa ładnie więc polecam - Magda Gessler Ps. Biorę się za dalszą zabawę z programem RE: ConverterPIX - pmx -> pix - bisson1976 - 01/09/2016 05:25 PM Ciekawe czy dzięki temu będzie można w końcu w blenderze robić prefaby? RE: ConverterPIX - pmx -> pix - mwl4 - 01/09/2016 07:04 PM (01/09/2016 05:25 PM)bisson1976 napisał(a): Ciekawe czy dzięki temu będzie można w końcu w blenderze robić prefaby? Już można bez problemu. Dzięki temu programowi wczytasz prefaby znajdujące się już w grze. RE: ConverterPIX - pmx -> pix - Misiek - 01/09/2016 07:13 PM jesteś bogiem RE: ConverterPIX - pmx -> pix - siedlecki95 - 27/08/2017 09:00 PM po imporcie model jest szary czemu nie ma tekstur?? RE: ConverterPIX - pmx -> pix - Misiek - 27/08/2017 09:39 PM włączyłeś w blenderze tekstury? RE: ConverterPIX - pmx -> pix - siedlecki95 - 27/08/2017 09:49 PM tak edit: nie moge wczytać jakiegokolwiek modelu z wersji 1.28 a robie wszystko tak samo jak mwl4 RE: ConverterPIX - pmx -> pix - Misiek - 27/08/2017 10:47 PM a masz światło? Co ci piszę jak importujesz? RE: ConverterPIX - pmx -> pix - siedlecki95 - 27/08/2017 11:00 PM swiatło jest , zaraz wstawie tu zdjęcie https://www.flickr.com/photos/136771523@N07/albums/72157685774966283 w folderze jest wypakowany base.scs model mana madstera został skonwertowany narzędziem mwl4 aha i zauwaz ze chyba jest podana zła sciezka do matów chociaz według mnie wszystko jest tam dobrze zrobione |