[ME-ETS2] Jak stworzyć parking w MapEdytorze - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Map Editor SCS (/forum-273.html) +---- Dział: Poradniki (/forum-276.html) +---- Wątek: [ME-ETS2] Jak stworzyć parking w MapEdytorze (/thread-41137.html) |
[ME-ETS2] Jak stworzyć parking w MapEdytorze - Michal_Z_gno - 21/09/2016 12:30 AM Jest to poradnik o tym jak stworzyć parking w MapEditorze w Euro Truck Simulator 2 (np. na własnej bazie itp.).
I - Co nam będzie potrzebne: - Gra Euro Truck Simulator 2 - WinRar lub 7zip aby sobie spakować później to jako mod II - Zaczynamy 1. Odpalamy MapEditor i stawiamy sobie jakieś plac czy coś aby można wjechać i zaparkować auto (u mnie jest to akurat model stacji który przygotowałem sobie wcześniej.) 2. Teraz dodajemy nowy Trigger - wybieramy w Item type opcję Trigger i klikamy klawisz E aby ustawić miejsce postojowe. 3. Mamy już stworzony plac i teraz musimy go uaktywnić i w tym celu zaznaczamy nasz Trigger i wciskamy klawisz P (P - Item Properties - właściwości obiektu). 4. W okienku które nam się pojawi szukamy Source data i z rozwijanego menu wybieramy Parking hud activation/deactivation. 5. Szukamy opcji Target gdzie wciskamy przycisk Add new Jak widać pojawiła się nam w Trigger Actions informacja o tym, że parking został dodany. 6. Na koniec klikamy OK i widzimy, że pojawiła nam się ikonka parkingu więc zapisujemy mapkę dajemy do mod i cieszymy się nowym miejscem do spania na mapce. Autor poradnika: Michal_Z_gno Poradnik tylko dla forum eTrucks.pl Zakaz kopiowania w całości bądź części |