eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
[ME-ETS2] Jak stworzyć parking w MapEdytorze - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Wasza Twórczość
(/forum-167.html)
+--- Dział: Map Editor SCS (/forum-273.html)
+---- Dział: Poradniki (/forum-276.html)
+---- Wątek: [ME-ETS2] Jak stworzyć parking w MapEdytorze (/thread-41137.html)



[ME-ETS2] Jak stworzyć parking w MapEdytorze - Michal_Z_gno - 21/09/2016 12:30 AM

Jest to poradnik o tym jak stworzyć parking w MapEditorze w Euro Truck Simulator 2 (np. na własnej bazie itp.).

I - Co nam będzie potrzebne:
- Gra Euro Truck Simulator 2
- WinRar lub 7zip aby sobie spakować później to jako mod

II - Zaczynamy Wykrzyknik
1. Odpalamy MapEditor i stawiamy sobie jakieś plac czy coś aby można wjechać i zaparkować auto (u mnie jest to akurat model stacji który przygotowałem sobie wcześniej.)

Image

2. Teraz dodajemy nowy Trigger - wybieramy w Item type opcję Trigger i klikamy klawisz E aby ustawić miejsce postojowe.

Image
Image

3. Mamy już stworzony plac i teraz musimy go uaktywnić i w tym celu zaznaczamy nasz Trigger i wciskamy klawisz P (P - Item Properties - właściwości obiektu).

Image

4. W okienku które nam się pojawi szukamy Source data i z rozwijanego menu wybieramy Parking hud activation/deactivation.

Image

5. Szukamy opcji Target gdzie wciskamy przycisk Add new
Jak widać pojawiła się nam w Trigger Actions informacja o tym, że parking został dodany.

Image

6. Na koniec klikamy OK i widzimy, że pojawiła nam się ikonka parkingu więc zapisujemy mapkę dajemy do mod i cieszymy się nowym miejscem do spania na mapce.

Image
Image
Image


Autor poradnika: Michal_Z_gno


Poradnik tylko dla forum eTrucks.pl Wykrzyknik Zakaz kopiowania w całości bądź części Wykrzyknik