eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Tworzenie własnych templatesów znaków - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Euro Truck Simulator 2
(/forum-288.html)
+--- Dział: ETS2 rozmowy ogólne (/forum-354.html)
+--- Wątek: Tworzenie własnych templatesów znaków (/thread-42619.html)



Tworzenie własnych templatesów znaków - elot360 - 08/12/2016 05:13 PM

Z racji bardziej ogólnego tematu w dziale ME lub modelowania zamieszczam to tutaj.

Zastanawia mnie czy zrobienie takiego templatesa (Wymodelowanie i zrobienie by działał w ME) jest trudne. Oczywiście jestem pewny że żeby się za to zabrać trzeba mieć jakieś umiejętności i wiedzę której zapewne mi brakuje, dlatego chciałbym się spytać osób które się raczej na tym znają jak oceniają wykonanie jakiejś tablicy do templatesów. Czy to dużo roboty etc.

Póki co nie szukam kogoś kto by mi ewentualnie zrobił. Dopiero się do tego "przymierzam".


RE: Tworzenie własnych templatesów znaków - Michaleczeq - 08/12/2016 06:21 PM

Powiem tak - Zrobienie znaku wspierającego szablony nie różni się praktycznie niczym, od zrobienia zwykłego znaku. Jedyna różnica w modelu jest taka, że dochodzą zależnie od ilości "tablic" dodatkowe punkty, a w definicji znaku trzeba dopisać że jest edytowalny.
Żeby się za to zabrać trzeba znać się nieco na modelowaniu, bądź edytowaniu gotowych modeli.
Trzeba też napisać kilka definicji, w których zdefiniuje się rozmiar takiej powierzchni - oczywiście można korzystać z gotowych jeżeli ich rozmiar się zgadza, ale jak nie, to trzeba zrobić swoje.
Praktycznie to by już wystarczyło, o ile korzystałbyś z dostępnych już fontów, strzałek itd.

To tak w wielkim skrócie bo tego jest nieco więcej, ale na początek powinno Ci wystarczyć.