[Blender] Jak dodać podkład graficzny - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html) +---- Dział: Poradniki (/forum-271.html) +---- Wątek: [Blender] Jak dodać podkład graficzny (/thread-44825.html) |
[Blender] Jak dodać podkład graficzny - Michal_Z_gno - 27/09/2017 10:57 AM Więc jest to mini poradnik o tym jak w blenderze dodać sobie grafikę/podkład (nie wiem czy to fachowo nazywam ale wiadomo o co chodzi ) przydatny przy modelowaniu.
1. Program Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.Na początek co nam będzie potrzebne: 2. Grafika którą będziemy dodawać np. Jeśli mamy wszystko gotowe to możemy zaczynać 1. Odpalamy Blendera i wybieramy perspektywę widoku: a) View (np. View/Front widok z przodu) lub: b) klikamy na Numpad 1 Oczywiście wiadomo możemy wybrać inną perspektywę widoku w zależności od potrzeby i wtedy będą to inne skróty. 2. Teraz rozwijamy menu + po prawej stronie okna: I tak ukazało nam się takie oto okno: 3. Teraz szukamy opcji Background Images i je odfajkowujemy: 4. Teraz klikamy Add Image następnie Open i odszukujemy grafikę którą chcemy dodać i zatwierdzamy przyciskiem Open Image: 5. Teraz naszym oczom ukażę się już załadowana nasza fotka w oknie pracy i możemy zacząć zabawę w modelowanie: Oczywiście grafikę można doskalować pod własne potrzeby używając opcji Size Autor poradnika: Michal_Z_gno
Zakaz wynoszenia na inne strony w całości bądź części |