eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
[oddzielony] PR 2.1 - Elbląg - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Euro Truck Simulator 2
(/forum-288.html)
+--- Dział: Poland Rebuilding (/forum-581.html)
+--- Wątek: [oddzielony] PR 2.1 - Elbląg (/thread-46405.html)



[oddzielony] PR 2.1 - Elbląg - Topuś - 20/03/2018 08:40 PM

Elbląg, nie chciałbym nikogo krytykować ale Elbląg na mapie nie jest w ogóle podobny do Elbląga. Zjazd z S7 powinien być ze skrzyżowaniem z drogą na Malbork i do centrum, tak jak odwzorowane jest to na podstawie mapie, tzn ProMods. Nie wiem czy wiecie o tym czy też nie ale wolę napisać jakiego sporego błędu się dopatrzyłem. Poza tym mapa wygląda bardzo dobrze i jestem zadowolony, że jednak jest ktoś kto odwzorowuje Polskę tak realne.


RE: [oddzielony] PR 2.1 - Elbląg - GrakuPL - 20/03/2018 10:11 PM

Witaj. Smile

To ja będę tym złym który będzie stawał na przeciwko tego co napisałeś. Big Grin

Cytat:Elbląg na mapie nie jest w ogóle podobny do Elbląga

Dla niektóry może być to bardzo ważne, tereny pólnocnej Polski jednak słabo wygladają z mapy dlatego, że nie było to dla nas priorytetem. Bardziej zależało nam na odwzorowywaniu danych lokacji. (Zapewne teraz sobie myślisz - Jo Jo Jo widze właśnie dlatego czytaj dalej).

Cytat:Zjazd z S7 powinien być ze skrzyżowaniem z drogą na Malbork


No powinien ale skąd miejsce na to wziąć na tej ciasnej Jewropie?

(Teraz zapewne myślisz - No debil jakiś a Ci z ProMods jakoś mogli... Dlatego czytaj dalej...)

Elbląg a Elbląg... Ich i nasz - Oba wzorowane na tym samym Elblągu, dlaczego więc nie wyglądają tak samo. Ich węzły faktycznie zostały odwzorowane lepiej ale myślę, że tylko dlatego, że nam zabrakło miejsca do popisu.

Zrezygnowaliśmy z tych zjadów na rzecz przeprawy nad Wisłą - jest to bardzo charakterystyczne miejsce, które zapada w pamięć. Na ProMods zostało skasowane czyli mieli o tyle wiecej miejsca na tyle ile szeroka jest rzeka i całe otoczenie a w ME to bardzo dużo.

Warto też dodać, że ich Elbląg powstał w "szczerym polu" - tereny na około nie są edytowane.

U nas trójmiasto które nie jest odwzorowane w 100% ale na tyle dobrze, że gdy ostatnio tamtędy jechałem poradziłem sobie bez nawigacji bo pamiętałem układy dróg te z gry. (Brzmi jak fantastyka ale naprawdę tak było (Nie jestem z trójmiasta)). Dlatego Elbląg jest wciśnięty mocno na siłę dlatego też nie przypomina idealnie tego z gry.

Dodam tu na końcu, że nabór do Teamu jest otwarty i jeżeli twierdzisz, ze da się to zrobić lepiej to zapraszamy do wykonania liftingu Elbląga i poprawek skoro takowe bardzo uprzykrzają ten rejon mapy.

Moim skromnym zdaniem tereny te zostały jednak jak na realia zrobione bardzo dobrze. Nie powstawały latami oraz nie ma spadków wydajności.

Swoją drogą był by to całkiem ciekawy temat na odcinek i może kiedyś się skuszę.

Pozdrawiam Smile

P.S Proszę podchodzić do porównań z ProMods z dystansem. Chłopaki robią swoja Polskę, my swoją. Z czasem gdy ich tereny stworzą coś wiecej niż 2 miasta na pewno będzie więcej takich sytuacji. Pamiętajmy jednak, że to tylko gra i zabawa a ludzi należy szanować.


RE: [oddzielony] PR 2.1 - Elbląg - Topuś - 21/03/2018 07:08 PM

Dobra, dzięki za info. Teraz już wszystko wiem. Powodzonka w dalszym rozwoju mapy Wink