eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Fotki i fotorelacje baj Pivek - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Euro Truck Simulator 2
(/forum-288.html)
+--- Dział: Fotki i filmiki (/forum-209.html)
+--- Wątek: Fotki i fotorelacje baj Pivek (/thread-46787.html)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8


Fotki i fotorelacje baj Pivek - Pivek - 15/05/2018 06:56 PM

Siemka! Postanowiłem założyć temat, w którym będę wrzucał swoje fotki i fotorelacje z wirtualnych tras. Będę starał się to robić w miarę regularnie, ale nie zawsze czas pozwala.

Przejdźmy do rzeczy. Jestem kierowcą w firmie ATM Logistics i na co dzień poruszam się autem, które widać na poniższym zdjęciu. Jest to DAF XF Pure Excellence z silnikiem o mocy 480KM i w najwyższej kabinie Super Space Cab. Naczepa aktualnie jest to chłodnia Kogel, ale zdarza się także czasem polecieć z firanką. Głownie jeżdzę po Niemczech, Francji, Austrii, Szwajcarii oraz Włoszech, rzadko zdarza się coś po Polsce. Zapraszam do komentowania. Dzisiaj powinna pojawić się jeszcze relacja z trasy. Pzdr.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.



RE: Fotki i fotorelacje baj Pivek - Lisiarz - 15/05/2018 07:35 PM

Zestawik ciekawy, czekam na więcej Big Grin


RE: Fotki i fotorelacje baj Pivek - kamyczek - 15/05/2018 07:42 PM

ŁOGIEN FEEST <3


RE: Fotki i fotorelacje baj Pivek - Michal_Z_gno - 15/05/2018 08:23 PM

To zapowiada się kolejny temat jako pozycja obowiązkowa do śledzenia Smile


RE: Fotki i fotorelacje baj Pivek - Pivek - 15/05/2018 10:12 PM

Piła -> DBK Koszalin -> Piła -> Wałcz -> Drolshagen

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.