eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Co nowego w patchu 1.32? - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Euro Truck Simulator 2
(/forum-288.html)
+--- Dział: Nowości ze świata ETS2 (/forum-287.html)
+--- Wątek: Co nowego w patchu 1.32? (/thread-47465.html)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8


Co nowego w patchu 1.32? - Hardcor123 - 02/08/2018 03:03 PM

Ostatnio na blogu SCSu pojawiła się informacja co do nowości w nadchodzącym patchu 1.32.x Poczytajcie sami!

Pozwolę Sobie skorzystać w tłumacza i wrzucę to co w skrócie napisali. Resztę znajdziecie na blogu.

Niektóre wskazówki dotyczące nadchodzącej nowej, ważnej funkcji naszych gier na symulatory ciężarówek zostały już zauważone przez społeczność fanów i nadszedł czas, aby w końcu zacząć mówić o tym otwarcie. Zwolnienie od właściciela pojazdu trwa od lat i nareszcie nadejdzie, jako główna część nadchodzącej aktualizacji 1.32 dla Euro Truck Simulator 2 i American Truck Simulator.

Własność przyczep może nie mieć tego samego znaczenia dla wszystkich, różne osoby mogą mieć nieco inne wyobrażenie o tym, co powinno zawierać i jak daleko powinno to wyglądać w przedstawianiu rzeczywistości. W naszych grach z mnóstwem różnych systemów, nakładających się na siebie nawzajem, musieliśmy wymyślić sposób na dodanie funkcji bez przerywania istniejącej pętli rozgrywki, co było bardzo dobre dla większości milionów graczy, którzy próbowali przez lata, przynosząc wystarczającą ilość zmian dla ludzi spragnionych większej głębi. Podstawowy zestaw funkcji musiał zostać utworzony w rozsądnym czasie, tak aby większość implementacji i testów mieściła się w okresie między dwiema aktualizacjami gier. W rzeczywistości praca trwa już ponad rok, zatrudniając dużą grupę interdyscyplinarną, ponieważ istnieje ogromna liczba zmian w logice gry i gospodarce, pracy kamery, ekranach interfejsu użytkownika, jest mnóstwo nowych modeli , grafika, tekstury i prace malarskie.

Aa niżej zdjęcia!

Image

Image

Image

Image

http://blog.scssoft.com/2018/08/update-132-appetizer-trailer-ownership.html



RE: Co nowego w patchu 1.32? - BLACKVARRIOR - 02/08/2018 04:28 PM

Co tu dużo pisać, wykonali pracę domową na piątkę z plusem i falusem (wybaczcie :0). Widać cysterny również się pojawią do naszej dyspozycji.


RE: Co nowego w patchu 1.32? - Marek_30 - 02/08/2018 04:48 PM

SCS na swoim Twitterze pokazał man tgx euro 6, na którym praca jest prawie ukończona, pozostaje czekać na pozytywne zdanie z MAN Truck & Bus i może zobaczymy to w patchu 1.32.Image



RE: Co nowego w patchu 1.32? - lukaszek34 - 03/08/2018 08:05 AM

A ja mam pytanko kiedy zostanie wydana wersja 1.32 lub patach


RE: Co nowego w patchu 1.32? - resident - 03/08/2018 08:15 AM

@lukaszek34, nie ma dokładnej daty wydania. Możemy tylko spekulować kiedy SCS skończy nad nią pracę, myślę, że będzie to po wakacjach, druga połowa września/październik.


RE: Co nowego w patchu 1.32? - neverwinter210 - 03/08/2018 02:17 PM

Ja dodam artykuł ze strony Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

eurotrucksimulator2.info napisał(a):Dziś mamy niewątpliwą przyjemność potwierdzić coś o czym pisaliśmy już 1 kwietnia bieżącego roku, a co wielu z Was odebrało jako żart. To już pewne – w aktualizacji 1.32 pojawi się funkcja ZAKUPU i modyfikacji NACZEP.

Tak, to NIE żart! To najprawdziwsza prawda. A co więcej, trzeba przyznać że funkcjonalność ta ma silne, polskie korzenie!

Trochę historii
Choć jak to się mówi „sukces ma wielu ojców, a porażka jest sierotą„, to nie sposób pominąć roli jaką w powstaniu tej funkcjonalności odegrali dwaj polscy pracownicy studia SCS Software – Eryk Dwornicki oraz Piotr Łuciuk.

Przez lata wiercili oni dziurę w brzuchu głównym designerom gry, podkreślając wagę tej funkcjonalności dla wiernych fanów gry. Projektanci nie byli jednak do końca zdecydowani. Wreszcie chłopaki zmienili taktykę. Wysłuchali obaw projektantów, po czym… zdecydowali się obalić.

Piotr wziął na siebie tzw. data mining – rozpracował dane dotyczące dotychczasowej ekonomii gry i grywalności w przypadku różnych naczep. Eryk natomiast wykonał pierwszy mikro protyp zakupu naczep (gołą fukcję kupowania i posiadania) oraz przygotował i zaprezentował całą wizję tej funkcjonalności. I zadziałało! Koncept Eryka stał się punktem startowym wypracowywania finalnej koncepcji tego co zobaczycie w aktualizacji 1.32, a sam Eryk został głównym developerem kodującym funkcjonalność zakupu i modyfikacji naczep.

Kilka linijek kodu?
Wielu z Was podkreślalo że funkcjonalność zakupu naczep była obecna przed ponad 10 laty w starych grach serii 18 Wheels of Steel. Wielokrotnie padały słowa zdziwienia „Jak to możliwe że wtedy się dało, a teraz się nie da. Przecież wystarczy skopiować kilka linijek kodu!„. Z drugiej natomiast strony, jak być może pamiętacie, w wywiadach Wujka Bohuna z Erykiem i Piotrem, snuli oni wizję tego jak złożonym procesem byłoby dobre stworzenie tej, oczekiwanej od lat funkcjonalności.

Nie od razu Zakup Naczep zbudowano
Jak się okazuje, w rzeczywistości praca nad funkcją zakupu i modyfikacji naczep, trwa już w SCS ponad rok, angażując duży, interdyscyplinarny zespół. Tworząc zakup naczep, należało bowiem wprowadzić ogromną liczbę zmian w logice gry, ekonomii, pracy kamer czy ekranach interfejsu użytkownika. Dodatkowym wyzwaniem było wprowadzenie tego, bez jednoczesnego uszkodenia milionów istniejących już w grze zależności. Co więcej, powstało także mnóstwo nowych modeli, grafik, tekstury i malowań.

Twórcy gry sami przyznają że zostawili sobie pole do dalszego jeszcze głębszego wejścia w temat zakupu naczep. Z premedytacją zostawili na późniejsze aktualizacje niektóre typy naczep. Prawdopodobnie dotyczy to tych najmniej typowych oraz tych któe posiadają najstarsze modele – które należałoby wymodelować od nowa, zamiast jedynie „opróżnić” je z ładunku.

Co na pokładzie?
Studio ma nadzieję, na pozytywne przyjęcie tej fukcjonalności, zwłaszcza przez najbardziej wierną cześć graczy. Nowy, oddzielny interfejs konfiguracji – TRAILER CONFIGURTOR pozwoli graczom na zbudowanie, skonfigurowanie, tuningowanie oraz malowanie zakupowanych naczep.

Gracz będzie mógł wybrać spośród wielu typów podwozi, nadwozi/pak/bud (nie wiemy jak to zgrabnie nazwać ? ) Co więcej, naczepę będzie można pomalować, tak by pasowała do ciężarówki. Tuning obejmie dziesiątki elementów, w tym także koła. Co więcej, naczepy będzie też można kupić kierowcom AI pracującym dla firmy gracza.

W skrócie: W ETS 2 będziemy mogli korzystać z naczep pojedynczych, podwójnych oraz tzw. b-double. Będzie można zakupić m.in. chłodnie, izotermy (insulated), firanki czy uniwersalne skrzyniowo- plandekowe. Co więcej, naczepy do przewozu ładunków ADR będą zawierały odpowiednie znaki ostrzegawcze.

Wprowadzenie zakupu naczep, co oczywiste musi nieść za sobą duże zmiany w ekonomii gry. Teraz będzie się ona znacznie bardziej skupiać na ładunkach. W nowym panelu – Cargo Market będziecie mogli wyszukiwać ładunków pasujących do waszych naczep. Z drugiej strony, dotychczasowe tryby Quick jobs oraz Freight market pozostaną w dotychczsowym kształcie jako „łatwiejsza” alternatywa.

1.32 = Zakup naczep i odświeżenie części terenów Niemiec. WOW! A open beta najprawdopodobniej jeszcze w sierpniu!



RE: Co nowego w patchu 1.32? - Michal_Z_gno - 03/08/2018 05:03 PM

Z tego co widać wreszcie nie będzie to patch z niczym a jakaś konkretna aktualizacja i tu trzeba zdecydowanie pochwalić SCS za taki kierunek działań.


RE: Co nowego w patchu 1.32? - mrzumi - 04/08/2018 11:01 AM

Żeby tylko nie było tak że... dwie petardy a potem długo długo nic.


RE: Co nowego w patchu 1.32? - HaQOfficial - 08/08/2018 10:34 AM

Coś ode mnie Smile
Image


RE: Co nowego w patchu 1.32? - RadolSzczecin - 10/08/2018 11:48 AM

Trochę potestowałem i możliwość zakupu naczep wygląda dość obiecująco, aczkolwiek jeszcze jest trochę pracy nad tym.
"Nowa" ekonomia spowoduje że gra trochę zmartwychwstanie - i dobrze.