Company w pliku Def - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Map Editor SCS (/forum-273.html) +---- Dział: Pomoc (/forum-277.html) +---- Wątek: Company w pliku Def (/thread-47721.html) Strony: 1 2 |
Company w pliku Def - Bisik - 03/09/2018 11:43 AM Nie potrafię stworzyć firmy proszę o szczegółowy poradnik, proszę o dodaniu własnych prefab'ów z góry dzięki RE: Company w pliku Def - GrakuPL - 03/09/2018 12:06 PM Zamiast prosić, zacznij grzebać i dłubać i kopać. Metoda prób i błędów. Pozdrawiam. RE: Company w pliku Def - Michal_Z_gno - 03/09/2018 12:22 PM A prefaby będziesz mieć jakieś własne czy będziesz korzystać z firm dostępnych już w grze W pierwszym przypadku oczywiście trzeba znać zmoda3/blendera i stworzyć odpowiedni model danej firmy czyli opcja dla bardziej zaawansowanych w kwestii moddowania (głównie wymagana świetna umiejętność tworzenia modeli 3d). Druga opcja jest dużo prostsza bo wystarczy dorobić odpowiednie definicje - czyli nic trudnego nawet dla początkujących osób. Tak czy siak w obu przypadkach należy dopisać daną firmę do własnego miasta a konkretniej wchodzisz w wypakowanym base.scs do def\company\nazwa firmy\editor następnie kopiujesz sobie jeden z plików .sii i zmieniasz jego nazwę na nazwę własnego miasta. W środku pliku .sii także zmieniasz nazwy miasta na własne. Na koniec stawiasz prefab danej firmy w ME i gotowe. Przykład: Firma Eurogoodies którą chcę dodać w mieście Luboń Wchodzę w folder z wypakowanym base.scs następnie w foldery: def\company\eurogoodies\editor Kopiuję sobie definicję berlin.sii i zmieniam jej nazwę na lubon.sii (tu ważne nazwy definicjom nadajemy takie jakie mamy w folderach def/city/ czyli nazwa .sii powinna być taka sama w obu folderach). Teraz otwieramy nasz plik lubon.sii i mamy takie coś: Cytat:SiiNunitI zmieniamy to na: Cytat:SiiNunit(jeśli to jest prefab niestandardowy to należy dodać jego numer zgodnie z kolejnością z jaką ma się go dopisanego w prefab.sii) Teraz odpalamy ME i dodajemy sobie firmę w Luboniu, zapisujemy mapkę i cieszymy się firmą eurogoodies w Luboniu. A i co ważne w ME firma musi być w granicach miasta czyli musi być na niej "znacznik" od miasta (nazwa może być jako niewidoczna w grze aby to ładnie wyglądało). Czyli generalnie to jest minuta roboty z przerwą na kawę i papierosa RE: Company w pliku Def - Bisik - 03/09/2018 03:58 PM chcę własne wgrać tylko nwm jak, wiem jak dodać tylko że ja chcę wykonać własne prefaby głównie o to mi chodzi , Pozdrawiam GrakuPl próby były ale się skończyło tak heh mapka: RE: Company w pliku Def - GrakuPL - 03/09/2018 04:08 PM Prefaby tworzy się w programie Blender. Co do firmy możesz wspomóc się tym: https://www.youtube.com/watch?v=GLGAXv1WQU4 RE: Company w pliku Def - Bisik - 03/09/2018 07:01 PM ogl wszystkie RE: Company w pliku Def - Bisik - 03/09/2018 07:11 PM i jak to teraz dodać do configu tych firm? po prostu dopisać do configu tylko gdzie te modele firm dać RE: Company w pliku Def - Bisik - 03/09/2018 07:23 PM mógł bym dostać jakiś poradnik do tego programu? Resztę sam zrobię RE: Company w pliku Def - Jakubek - 03/09/2018 08:01 PM Wpisz sobie na YouTube "Zmodeler (lub blender) poradnik ETS2" i wybierz filmik, który chcesz. Proponuję filmiki "Poradnik Zmodeler 3 #1 - import, dodawanie, export", "BlenderTools - turional - Quick Import/Export" oraz "Poradnik Blender [#1] Podstawy modelowania". Oprócz tego na eTrucks-ie wejdź sobie do Katalogu Modelowanie 3D i tam ile też jest dużo poradników. RE: Company w pliku Def - Bisik - 04/09/2018 04:09 PM i gdy stworzę model muszę to jakoś podpisać? dodać "punkty"? ogólnie nawet z poradnikiem nie potrafię tego będę próbował walczyć nadal |