M&D International - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Euro Truck Simulator 2 (/forum-288.html) +--- Dział: Virtual Spedition (/forum-228.html) +---- Dział: Prezentacje VS-ek (/forum-192.html) +---- Wątek: M&D International (/thread-48000.html) Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 |
M&D International - Dolar - 07/10/2018 08:46 AM M&D International
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. Początki firmy sięgają 2009 roku, kiedy zakupiłem swoją pierwszą ciężarówkę. Było to Volvo FH12 + Kogel SN24. Dzielnie nim pokonywałem kolejne kilometry a pozycja na rynku jako przewoźnika rosła w siłę. Wraz z rozwojem firmy, tabor firmy się powiększał. W najlepszym momencie było 14 zestawów, które dzielnie pokonywały kolejne kraje oraz szlaki. Od zawsze, tabor stanowiły głównie naczepy typu firanka oraz platformy. Był epizod z chłodniami, jednak ten rodzaj transportu nie przynosił spodziewanych zysków. Niestety powiększający się kryzys spowodował redukcję taboru oraz konieczność wymiany na nowszy. Nie można też zapominać, że jedną z ważniejszych gałęzi naszej działalności był i ciągle jest handel pojazdami ciężarowymi oraz naczepami. Mimo sporego nasycenia się rynku Afrykańskiego samochodami z Europy, ciągle można zarobić sprzedając starą Scanię bądź Mana. W aktualnej chwili, tabor liczy 2 ciągniki siodłowe marki DAF oraz 3 naczepy. Mniejszy tabor nie oznacza mniejszej zdolności w obsłudze klienta, bo współpracujemy z wieloma przewoźnikami. Przez wiele lat nawiązałem sporo znajomości biznesowych, które teraz owocują zyskami oraz pewnymi zleceniami. Współpracujemy z takimi firmami jak:
Oraz wiele innych klientów. Dafy jakimi się poruszamy to stary nie zawodony XF95 wyposażony w 430 konny silnik oraz największą kabinę. Drugi Daf to zasłużona już 105 w kolorze różowym również w największej kabinie. 4 października minęło 5 lat odkąd nim jeżdżę na wirtualnych szlakach. Przez ten czas zrobiłem nim wg ETSowkich liczników 142tyś km. Dużo czy mało nie wiem, sam nim jeździłem przez te 5 lat. Naczep posiadamy aż 3. Jest to Krone Profiliner, Kogel MAXX platforma oraz laweta do przewożenia ciężarówek produkcji rodzimej, czyli MEGA Nysa. Niżej zamieszczam dokładny opis taboru oraz zdjęcia. VOLVO FH5 540 + SCHMITZ SKO Marka: Volvo Model: FH540 Rok produkcji: 2023 Zdjęcia: Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. VOLVO FH440 E5 + SCHMITZ SKO Marka: Volvo Model: FH12 440 Euro5 Rok produkcji: 2008 Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. SCANIA R450 + Krone Profiliner Marka: Scania Model: R450 Topline Rok produkcji: 2016 RE: M&D International - Perkins - 07/10/2018 08:53 AM Przy 95 bym dał jakieś naklejki, a różowy 105 wiecznie żywy i wiecznie piękny, czekam na relację. RE: M&D International - Brayoo - 07/10/2018 10:08 AM Huh, ludzie powinni uczyć się od ciebie jak to powinno wyglądać! Jest kozacko ? Może kiedyś pokażesz nasze wspólne foto :> RE: M&D International - PiotrNMR - 07/10/2018 10:39 PM Trzeba było dzwonić Dolczi do mnie bym wpadł polatać u Ciebie, a tak poszedłem w własne. Kto nie zna, kto nie pamięta to przypominam, ta firma to legenda polskiej sceny symulatorów. Pozdrawiam RE: M&D International - Michal_Z_gno - 07/10/2018 11:41 PM Kolorystyka ciekawa bo jest inna niż w innych firmach więc tylko życzyć powodzenia w prowadzeniu firmy. RE: M&D International - Dorpolowy - 08/10/2018 07:30 AM I od razu w oczach pojawiają mi się auta Karst-Trans! Dafy wyglądają bombowo , jest Polski klimacik nie ma co, czekam na jakieś relacje i rozwój tego tematu! RE: M&D International - Dolar - 10/10/2018 07:21 PM Nysa (PL) --> Brno (CZ) --> Nysa (PL) Mała relacyjka od Grześka. Ja przyciągnąłem naczepę z Bremerhaven, a on pojechał ją zrzucić do Brna. Ładunek do najlżejszych nie należał, ale co Euro3 to Euro3 Wyjazd z bazy poniedziałkowym popołudniem, w stronę Prudnika. Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. Czechy, bezproblemowy odcinek trasy. Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. Towar zrzucony, można wracać. Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. W stronę kraju, auto zawsze jedzie szybciej Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. Powrót do Nysy i oczekiwanie na wtorkowy załadunek na Litwę. Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. RE: M&D International - Iśmik - 10/10/2018 07:26 PM Nie wierzę własnym oczom. Dolores we własnej osobie! RE: M&D International - Byyku - 10/10/2018 09:46 PM Kiedyś to się grało i stało na przejściach. A teraz to nie to samo. Jak zawsze relacja na plus i czekam na kolejne relacje. RE: M&D International - Redek - 10/10/2018 10:01 PM O cholercia nie sądziłem, że jeszcze zobaczę tą firmę. Brakuje teraz jeszcze Nowackich |