eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Hood - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Wasza Twórczość
(/forum-167.html)
+--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html)
+---- Dział: Pomoc (/forum-272.html)
+---- Wątek: Hood (/thread-48771.html)



Hood - Olexon - 28/12/2018 06:48 PM

Pamięta ktoś jak zrobić hood do ets1/gts albo kojarzy poradnik jakiś?Albo jakieś podpowiedzi jak dodać coś do interioru?

Z góry dzięki za pomoc,służe repką Smile


RE: Hood - Perkins - 28/12/2018 07:37 PM

Hood łatwiutko, podstawiasz graty wg modelu intera i odpowiedni def. Tyle


RE: Hood - Olexon - 28/12/2018 08:09 PM

(28/12/2018 07:37 PM)Perkins napisał(a):  Hood łatwiutko, podstawiasz graty wg modelu intera i odpowiedni def. Tyle

No tak tylko nwm jak się do tego zabrać za bardzo bo nie dawno sie dowiedziałem o tym hoodzie i tak średnio.


RE: Hood - Heywood - 28/12/2018 08:14 PM

Najlepiej pobierz auto, które już ma hooda. Podpatrz co i jak i potem sam do tego dojdziesz. Wink


RE: Hood - Olexon - 28/12/2018 08:16 PM

(28/12/2018 08:14 PM)Heywood napisał(a):  Najlepiej pobierz auto, które już ma hooda. Podpatrz co i jak i potem sam do tego dojdziesz. Wink

Hood będzie w vehicle?

Bo znalazłem takie coś https://imgur.com/yG2IORT to jak edytuje hooda to treba cos wrzucać do folderu z interiorem?

Dziwna rzecz jak na teksturze zaznaczam show as opaque to po ponownym wejściu do przeglądarki tekstur mi resetuje i znowu jest transparent


RE: Hood - Wąski - 28/12/2018 08:50 PM

Hood przeważnie jest w folderze vehicle/truck/hood lub w tym folderze co pmg tirka. Najlepiej zrobić go w ten sposób, że na odpalonej cięzarówce dodajemy sobie wszystkie te graty tak jak chcemy na szybie, potem usuwamy wszystkie drzewka ciężarówki prócz tego głównego na samej górze, robimy drzewko VIS a w nim wrzucamy wszystkie części tego hooda i całe te drzewko VIS wrzucamy do tego drzewka na samej górze żeby wyglądało to tak:
hood
vis
i tutaj w vis wszystkie części,

potem zmieniamy nazwę głównego drzewka z truck lub innej nazwy na hood, importujemy interior nawet bez tekstur danej marki, do której chcemy dodać hood, ustawiamy żeby pasowało do interioru, jak już ustawimy to usuwamy cały interior i zostawiamy same drzewko hood, exportujemy do tego samego folderu gdzie jest pmg ciężarówki i wrzucamy te pliki które się nam zrobiły. Najlepiej jest najpierw zrobić to w ciężarówce na zewnątrz i wyexportować, zrobić maty i inne a potem dodać hood żeby wszystkie pliki dds i maty były w jednym folderze bez zbędnego kopiowania ddsów. Jak już mamy wyexportowany hood ustawiony do interioru danego tirka to dopisujemy go w vehicle/truck/definition/np daf_xf_a.sii

interior_hood_model: "/vehicle/truck/xxxx/hood.pmd"

tutaj jest przykładowa ścieżka do podpisania hoodu, wstawiamy ją pod definicjami kół.
Jeśli wszystko zrobiliśmy dobrze to hood powinien już być Big Grin


RE: Hood - Olexon - 28/12/2018 08:57 PM

(28/12/2018 08:50 PM)Wąski napisał(a):  Hood przeważnie jest w folderze vehicle/truck/hood lub w tym folderze co pmg tirka. Najlepiej zrobić go w ten sposób, że na odpalonej cięzarówce dodajemy sobie wszystkie te graty tak jak chcemy na szybie, potem usuwamy wszystkie drzewka ciężarówki prócz tego głównego na samej górze, robimy drzewko VIS a w nim wrzucamy wszystkie części tego hooda i całe te drzewko VIS wrzucamy do tego drzewka na samej górze żeby wyglądało to tak:
hood
vis
i tutaj w vis wszystkie części,

potem zmieniamy nazwę głównego drzewka z truck lub innej nazwy na hood, importujemy interior nawet bez tekstur danej marki, do której chcemy dodać hood, ustawiamy żeby pasowało do interioru, jak już ustawimy to usuwamy cały interior i zostawiamy same drzewko hood, exportujemy do tego samego folderu gdzie jest pmg ciężarówki i wrzucamy te pliki które się nam zrobiły. Najlepiej jest najpierw zrobić to w ciężarówce na zewnątrz i wyexportować, zrobić maty i inne a potem dodać hood żeby wszystkie pliki dds i maty były w jednym folderze bez zbędnego kopiowania ddsów. Jak już mamy wyexportowany hood ustawiony do interioru danego tirka to dopisujemy go w vehicle/truck/definition/np daf_xf_a.sii

interior_hood_model: "/vehicle/truck/xxxx/hood.pmd"

tutaj jest przykładowa ścieżka do podpisania hoodu, wstawiamy ją pod definicjami kół.
Jeśli wszystko zrobiliśmy dobrze to hood powinien już być Big Grin

Kolego leci + za to że chciało ci się mi pomóc i tyle pisać dodawanie do kogos hooda już ogarnąłem balna sprawa ale znalazłem przepieknego man bez hooda.No nic będe
walczył.Wielkie dzięki kolego.


RE: Hood - Olexon - 29/12/2018 10:13 AM

Wszystko pięknie ładnie tylko jak dopisuje definicje i wchodze do gry to resetuje mi ciężarówke na tą którą zastępuje od scs.Sprawdzałem wszystkie ściezki z innym modem który ma hood.Co mogło pójść nie tak?


RE: Hood - Perkins - 29/12/2018 03:42 PM

(29/12/2018 10:13 AM)OLOpqwee napisał(a):  Wszystko pięknie ładnie tylko jak dopisuje definicje i wchodze do gry to resetuje mi ciężarówke na tą którą zastępuje od scs.Sprawdzałem wszystkie ściezki z innym modem który ma hood.Co mogło pójść nie tak?

Podbij do mnie na pw to coś podziałamy. ;D


RE: Hood - Olexon - 29/12/2018 09:43 PM

Problem rozwiązany jak ogarne bardziej temat to postaram się zrobić jakiś dobry poradnik których brak szczególnie do Ets1/Gts.
Pożyjemy zobaczymy. Dziękuje wszystkim za pomoc szczególnie tobie @Perkins wiesz o co chodzi. Dzięki jeszcze raz!