eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
ME problem - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Wasza Twórczość
(/forum-167.html)
+--- Dział: Map Editor SCS (/forum-273.html)
+---- Dział: Pomoc (/forum-277.html)
+---- Wątek: ME problem (/thread-49102.html)



ME problem - kazan1234 - 02/02/2019 10:48 PM

Wie ktoś czemu może wywala? Folder editor usunąłem i jedyne mody jakie są to PM+PR. Na czystej działa.

00:01:47.084 : <WARNING> [unit] The pointer to 'traffic_rule.limit_10' looks like dangling pointer.
00:01:47.084 : <ERROR> [unit] File '<C:/Users/Kacper/Documents/Euro Truck Simulator 2/mod/z1_PL_Rebuilding_2.3.1_def.scs | >/def/world/sign.poland.sii':
00:01:47.084 : <ERROR> [unit] The unit 'sign.pl800' of type 'sign_model' has dangling pointer (to 'traffic_rule.limit_15') in the attribute named 'traffic_rule'.
00:01:47.085 : <ERROR> load_filtered_unit_array() - Failed to load units from file (/def/world/sign.poland.sii)
00:01:47.115 : <ERROR> management\core_asset_catalog.cpp(1426): ?load_sign_data@core_asset_catalog_u@prism@@AEAAXXZ: Data error.


RE: ME problem - Adam.J - 02/02/2019 11:22 PM

http://etrucks.pl/thread-35737.html


RE: ME problem - kazan1234 - 03/02/2019 01:01 AM

(02/02/2019 11:22 PM)Adam.J napisał(a):  http://etrucks.pl/thread-35737.html

Hmm, po co mam wklejać tu cały gamelog skoro reszta była czyta i to są jedyne błędy? Fotki też nie dodam bo defakto nie ma jakiej a modyfikacje są podane. Na czysto działa ME a z nowym PM i PR nie


RE: ME problem - .:KoxTrucker:. - 03/02/2019 07:51 AM

Na pewno masz dobrą kolejność w folderzePytajnik


RE: ME problem - kazan1234 - 03/02/2019 09:41 AM

(03/02/2019 07:51 AM).:KoxTrucker:. napisał(a):  Na pewno masz dobrą kolejność w folderzePytajnik

Nigdy nie ustawiałem modów w olderze do ME. Zawsze działało tak jak były wrzucone


RE: ME problem - RadolSzczecin - 03/02/2019 10:22 AM

Jest różnica pomiędzy kolejnością modów ustawioną w samej grze w menadżerze, a tą jaka jest w samym folderze 'mod'
Gra odczytuje kolejność wedle nadanych priorytetów z menadżera modów.
Edytor odczytuje kolejność plików wprost z folderu 'mod' i jest to ważne szczególnie jeśli edytujesz, przerabiasz i wrzucasz coś od siebie.


"Przesuwając" mody góra/dół w menadżerze to fizycznie nie zmieniasz ich kolejności w samym folderze 'mod' - one ustawiają się wedle alfabetycznej kolejności.
Dlatego potrzebna jest niekiedy korekta nazw nowych plików map/mapy w folderze 'mod' aby to poprawnie zadziałało w edytorze.

Dla edytora nie ma kompletnie znaczenia jak masz ustawione mody w samym menadżerze.
Dla samej gry za to nie ma kompletnie znaczenia jak masz ustawione mody w folderze 'mod'

Jakby to jaśniej wyjaśnić....
Kolejność w menadżerze = poprawne uruchomienie map/mapy w grze
Kolejność w folderze mod = poprawne uruchomienie map/mapy w edytorze

Amen.Podstawy pracy/zabawy z edytorem.