Open Beta 1.36 - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Euro Truck Simulator 2 (/forum-288.html) +--- Dział: Nowości ze świata ETS2 (/forum-287.html) +--- Wątek: Open Beta 1.36 (/thread-50586.html) |
Open Beta 1.36 - Bozo - 15/10/2019 05:45 PM Cytat:Ponieważ wszyscy byliśmy zajęci wydarzeniem Różowej Wstążki, niektórzy z was mogli nie przewidzieć zbliżającej się aktualizacji. Przynosi kilka nowych smakołyków, ale głównym powodem jest zmiana DirectX i przygotowanie do rozszerzenia mapy Droga do Morza Czarnego. Przejrzyjmy razem listę Euro Truck Simulator 2 Update 1.36 Open Beta. Cytat:Jednak w wersji 1.36 nie chodzi tylko o zmiany systemowe, ponieważ są też miłe niespodzianki. Pierwszą ważną wiadomością jest niedawno ogłoszona wyspa Korsyka, która jest bezpłatnym dodatkiem do Vive la France! rozbudowa mapy. Można do neij dotrzeć promem z Marsylii we Francji lub Sassari na Sardynii. Cytat:Aby spełnić więcej życzeń, 1.36 oferuje opcję wyświetlania kierowców, ciężarówek i przyczep na mapie menedżera (tylko na tej mapie). Oprócz tego będziesz mieć do dyspozycji również pinezki unikające, które pozwolą ci ustawić miejsca, przez które nie chcesz przechodzić przez GPS. Cytat:Oprócz tego istnieje szereg mniejszych dodatków, takich jak niektóre nowe pojazdy AI, ulepszenia antyaliasingu, wprowadzanie znaków chińskich i innych niż łacińskie (znane jako IME) oraz niektóre zmiany obsługi MOD. Pełny (oryginalny) opis posta pod Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. linkiem. RE: Open Beta 1.36 - RadolSzczecin - 17/10/2019 10:14 PM Wszystko pięknie się zapowiada i ładnie wygląda.Oby tak dalej. Wcale nie żałuję że zaprzestałem od jakiegoś czasu używania wszelkich modów i 'jadę na kompletnie oryginalnym wydaniu gry ' RE: Open Beta 1.36 - Michal_Z_gno - 17/10/2019 11:20 PM RadolSzczecin w sumie to używać nie trzeba modów bo znacznie lepsza frajda jest z ich tworzenia (i właśnie tego tworzenia to trochę szkoda, że nie ma z Twojej strony) Co do patcha to w sumie jeszcze nie sprawdzałem tej bety ale fakt gra w ciągu ostatnich kilku wersji coraz lepiej wygląda i mody są w sumie zbędne no chyba, że ktoś chcę mieć coś czego nie ma w standardzie np. jakąś ciężarówkę starszą typu MAN TGA itp. A przy okazji pytanie czy poszli już coś dalej z przebudową Niemiec w tej aktualizacji Pytam bo tak ostatnio robiłem ten event i trochę rzucały się w oczy te przejścia między starym a nowym (ale może to moje wrażenie bo poruszałem się na południu gdzie ta przebudowa nie jest gotowa). RE: Open Beta 1.36 - RadolSzczecin - 18/10/2019 01:55 PM Nie wiem czemu uparcie niektórzy próbują powiązać modele autobusów z nazwą Euro Coach Simulator - bo według mnie są to po prostu tylko nowe modele w ruchu AI. Ostatnio oglądałem ten filmik na YT: https://www.youtube.com/watch?v=SCBsMLp8VRo&t=280s a moja odpowiedź jest pod filmem: Cytat:Ten autokar to po prostu nowy model w ruchu AI. Z pliku .log jasno wynika że do ruchu AI jako autobusy są w grze przypisane 3 modele.Scs coś dodatkowo kombinuje z pojazdami AI, bo jak się przyglądnąć plikowi .log to będą wkrótce też w ruchu AI zestawy nazwane "truck_double" czy "bus_transit" bo obecnie przy tych definicjach (liczba generowanych modeli) jest liczba 0. SCS już od jakiegoś czasu wprowadza nowe kategorie pojazdów po to aby łatwiej i swobodniej definiować osobne, różne zasady ich poruszania się na drogach, parkowania, przejazdy przez bramki, granice itd...itd EuroCoachSimulator nie ma nic wspólnego z tym modelem autobusu/autokaru i ogólnie wątpię czy w ogóle ten projekt faktycznie do tej pory ruszył.SCS tak się zaangażował w rozbudowę ETS2 i ATS-a że bardzo wątpliwe aby powstał jeszcze jeden osobny zespół pracujący nad nowym projektem. Tutaj fragment z pliku .log Cytat:00:00:13.624 : Loaded traffic trailers of type 'semi_trailer': 21 Według mnie gościu kilka informacji ma po prostu wyssane z palca i w niektórych momentach mówi dodatkowo babole bo nowe dlc Road to The Black Sea prawdopodobnie będzie na 1.36 (alpha) a nie jak twierdzi w filmie na 1.37..itd...itd Wypuścili teraz bete 1.36 by przez półtora miesiąca była testowana i mieli czas na ewentualne poprawki. Dodatku dlc jak i wersji 1.36 spodziewał bym się w połowie grudnia. Ta teoria spiskowa odnośnie Euro Coach Simulator i autobusu szczególnie mnie rozśmieszyła. RE: Open Beta 1.36 - Wąski - 18/10/2019 03:24 PM Nie chcąc być złośliwym to ten użytkownik yt Mysocial, z całym szacunkiem ale nie ma żadnego pojęcia o podstawie tej gry, silniku czy jakiejkolwiek mechanice ETSa i tak jak wspomniał Radol, dogaduje informacje wyssane z własnego palca aby tylko coś dopowiedzieć. Wystarczy spojrzeć na jego społeczność jak i filmy a od razu widać, że gościu nie ma za grosz wiedzy xD Tak samo z modelem autobusu, kompletnie się zgadzam z poprzednikami, po prostu nowy model do AI i nic poza tym. RE: Open Beta 1.36 - rafaelcz82 - 18/10/2019 03:54 PM Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. Po obejrzeniu tego filmiku odnoszę wrażenie, że chyba od wersji 1.36 pojazdy AI będą w sposób dynamiczny zajmować i zwalniać miejsca parkingowe. Coś w ten deseń jest przedstawione dokładnie w 5:34-5:40 minucie filmu. RE: Open Beta 1.36 - RadolSzczecin - 18/10/2019 04:45 PM Przyznam że nie przyjrzałem się temu w grze i nie zauważyłem tego. Mam raczej opinie że będa tylko zajmować miejsce na parkingach - i to pewnie tylko w specyficznych miejscach (specjalne prefaby) Wątpie aby także dynamicznie je zwalniali (odjeżdżali) - ale mogę się mylić. Fajnie jakby SCS czymś takim nas zaskoczył - kolejny fajny szczegół wprowadzający realizm w ruchu. Właśnie chyba dlatego co raz więcej pojazdów jest separowanych w definicjach jako inny rodzaj pojazdów np. truck_city ..itd Podejrzewam że od kiedy SCS wprowadził bardziej dokładne definiowanie ruchu i zachowania pojazdów to co raz więcej będzie tych 'podkategorii' pojazdów AI. RE: Open Beta 1.36 - Michal_Z_gno - 18/10/2019 05:56 PM Zgadzam się z Radolem i Wąskim co do tego filmiku ponieważ jest to jeden z wielu takich kanałów lecących wyłącznie pod publikę i oglądalność. Widać np. co chwilę w filmiku obrazki zachęcające do lików, subów itp. (to mnie przynajmniej zawsze zniechęca w filmikach) a treść to cóż też robiona pod oglądalność czyli krzykliwy tytuł plus masa bzdur (w stylu oglądajcie do końca bo będzie się działo ) plus informacje coś tam gdzieś zasłyszane od osób trzecich (nie sądzę aby przeanalizował dokładnie wpisy bezpośrednio od SCS przed nagraniem) i dopowiedziane czegoś od siebie byle było głośno i hucznie. Zresztą jego to tam jest tylko głos (z brakiem przygotowania do tematu odcinka) w tym filmiku bo reszta to są materiały cudze. Niestety ale takie mam zdanie o tym kanale (nie pierwszy raz się z nim stykam) bo tam nie ma nic sensownego a jedynie same filmiki dla filmików typowo pod publikę, like i suby. Nie polecam oglądania takich "produkcji" a tym bardziej wyciągania z tego jakichkolwiek informacji bo nie jest to zwyczajnie rzetelny materiał. Co do Neoplana to oczywiście jest to AI co widać po jakości jego wykonania - SCS na bank nie wydałoby takiego auta w formie do jazdy (porównajcie jakość tego autobusu do chociażby Renault Range T i nawet ślepiec zobaczy różnicę w jakości wykonania). Zresztą to jest poprawiony model AI który był w base.scs od dawna i na dowód fotka z 19 lutego roku pańskiego 2019 (był chyba w jakiejś becie czy coś ale później go "zablokowali" w ruchu jak dobrze pamiętam - robiłem nawet mini moda aby nadal był w ruchu który jest na forum do pobrania http://etrucks.pl/thread-47596.html) RE: Open Beta 1.36 - RadolSzczecin - 18/10/2019 08:13 PM W Polsce nie zaobserwowałem na żadnym z dużych parkingów (na autostradach) sytuacji aby jakaś ciężarówka zaparkowała - a trochę czasu obserwowałem. Widocznie to stare prefaby. Jako ciekawostka pokaże jeden z samochodów AI - wjechał i przejechał przez parking - to co od zawsze było. https://static.pokazywarka.pl/7/v/w/97f7f827ecd4e3af65c0e699efbd55d6_big.jpg?1571425931 Nie orientuje się czy to jest jakiś nowy pojazd AI czy już od dłuzszego czasu występuje w grze - dawno się tym nie interesowałem. Trzeba by było dokładnie przyglądnać się modelom i definiciom ponieważ zastanawia mnie ta linijka i jakiego typu pojazdów dotyczy: 00:00:13.669 : Loaded traffic vehicles of type 'parked': 3 Ja juz niestety nie grzebie w plikach gry i nie rozbieram folderów na czynniki pierwsze. RE: Open Beta 1.36 - Michal_Z_gno - 18/10/2019 08:41 PM Radol ten pojazd już był w grze. Co do linijki to równie dobrze może chodzić o samo generowanie zaparkowanych pojazdów na parkingach Oczywiście jeśli jednak to będzie parkowanie to raczej nie spodziewałbym się tu jakiś zaawansowanych manewrów a jedynie prosty wjazd przodem i wyjazd też przodem - więcej tego AI raczej nie da się obecnie nauczyć no chyba, że SCS mile zaskoczy i pogrzebie coś konkretnie w kodzie Dodatkowo to obecnie np. bardzo łatwo wymusić pierwszeństwo na AI i nie trzeba do tego jakoś bardzo mu wyjechać więc nie wiem jak z aż tak mocnym unikaniem kolizji takie AI by sobie poradziło z nawet prostym parkowaniem Ps. Radol aby AI przejechał przez parking nie potrzeba już prefabów (w ME masz funkcję trajectory i tym obecnie możesz kierować sobie AI po takiej linii jak Ci się podoba). |