Blender Widoczność face - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html) +---- Dział: Pomoc (/forum-272.html) +---- Wątek: Blender Widoczność face (/thread-50669.html) |
Blender Widoczność face - lcniko3 - 07/11/2019 11:00 AM No właśnie cos chyba przełączyłem w Blenderze i niektóre elementy są nie widoczne w grze. Chodzi mi np o "postument pod dystrybutorem " RE: Blender Widoczność face - Michal_Z_gno - 07/11/2019 03:58 PM A powiedz czy te niewidoczne elementy są na tym samym .dds co reszta obiektu Czy odznaczyłeś opcję MipMaps (ważne przy odpalaniu gry w DX11) Czy elementy są niewidoczne całkowicie czy tylko z określonej perspektywy Czy zastosowałeś modyfikator "Triangulate" (czy obiekt składa się na bank z trójkątów) I na koniec czy wszystkie .mat i .tobj itp. są na bank dobrze wyprowadzone RE: Blender Widoczność face - lcniko3 - 07/11/2019 04:28 PM (07/11/2019 03:58 PM)Michal_Z_gno napisał(a): A powiedz czy te niewidoczne elementy są na tym samym .dds co reszta obiektu Triangulate to obowiązek .mat i obj na swoim miejscu. Co pochrzaniłem z tym ze tekstura jest widoczna w grze ale od srodka bryły. Nie ma co się rozwodzić zrobiłem od nowa. Jest git tylko byłem ciekaw co spieprzyłem żeby tego błędu już nie popełnić Zawsze biorę check geometry zęby sprawdzić czy jest wszystko ok przed zapakowaniem |