eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Ustawienia graficzne Euro Truck Simulator 2. - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Euro Truck Simulator 2
(/forum-288.html)
+--- Dział: Pomoc dla graczy (/forum-193.html)
+---- Dział: Pytania (/forum-249.html)
+---- Wątek: Ustawienia graficzne Euro Truck Simulator 2. (/thread-51719.html)



Ustawienia graficzne Euro Truck Simulator 2. - PolakWGrze - 04/06/2020 06:18 AM

Witam. Czy na wysokich ustawieniach gry Euro Truck Simulator 2 pójdzie mi na laptopie o tych specyfikacjach? Chodzi mi czy laptop się nie przegrzeje, zepsuje itp.
Specyfikacja (od razu mówię że nie znam się na tych wszystkich informatycznych terminach):
Procesor: Inter® Core ™ i3-7020U Cpu @ 2.30 GHz 2.30 GHz
Zainstalowania pamięć (RAM): 4,00 GB (dostępne: 3,89 GB)
Typ systemu: 64-bitowy system operacyjny, procesor x64
W razie problemów pomogę jeśli chodzi o mój system operacyjny.
Wiem, może nie powinienem wstawiać takiego posta, ale zadałem takie pytanie ale nikt mi nie odpowiedział.


RE: Ustawienia graficzne Euro Truck Simulator 2. - PLAYER - 04/06/2020 08:05 AM

A jaka karta graficzna i mody?


RE: Ustawienia graficzne Euro Truck Simulator 2. - PolakWGrze - 04/06/2020 08:20 AM

(04/06/2020 08:05 AM)PLAYER napisał(a):  A jaka karta graficzna i mody?

kartę to można gdzieś sprawdzić w ustawieniach lub panelu sterowania?
Mody (jeśli chodzi o aktywne to):
ProMods 2.46, ProMods Trailer & Company Pack, RJL Scania R & Streamline, Renault T Addons v2.1, Renault T Krone&Sch trailer skin pack, Realistic Rain 3.4.2, Realistic Brutal Weather v5.0 by Kass, Route_Advisor_09.12.2019.scs, SISL's Mega Pack, Bus Traffic Pack by Jazzycat v.8.7.


RE: Ustawienia graficzne Euro Truck Simulator 2. - Helmuuteq76 - 04/06/2020 10:38 AM

Jeśli chcesz sprawdzić kartę graficzną to pobierz jakiś program sprawdzający całą specyfikację komputera, np. CPU-Z.