eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Niewidzialne ściany na łączeniach prefabów - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Wasza Twórczość
(/forum-167.html)
+--- Dział: Map Editor SCS (/forum-273.html)
+---- Dział: Pomoc (/forum-277.html)
+---- Wątek: Niewidzialne ściany na łączeniach prefabów (/thread-52109.html)



Niewidzialne ściany na łączeniach prefabów - Mc.Duli - 30/08/2020 07:02 PM

Witajcie forumowicze!

Jako, że w ME jestem dość świeży, od niecałego miesiąca ruszyłem z nauką tego programu, to nie wszystkie funkcje jeszcze ogarniam. Zrobiłem sobie węzeł Radom-Północ:

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Wszystko byłoby fajnie gdyby nie fakt, że na łączeniach prefabów są jakieś niewidzialne ściany. Dodam, że na każdym prefabie jest aktywowana funkcja "No boundary" więc wszystko teoretycznie powinno zadziałać jak należy, ale tak się niestety nie dzieje. Na poniższych screenach node zaznaczone na biało mają tę "niewidzialną ścianę":

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Proszę o pomoc bardziej ogarniętych w tym programie osób, nie mam już pomysłów jak to naprawić a narobiłem się przy tym węźle konkretnie Facepalm_emote_gif


RE: Niewidzialne ściany na łączeniach prefabów - GrakuPL - 30/08/2020 08:34 PM

Włącz sobie kolizje. U góry po lewej View -> Collisions - popatrz co generuje sciany. Opcje no boundary odpal też w drogach, ewentualnie w terenie jeśli gdzieś taki występuje.


RE: Niewidzialne ściany na łączeniach prefabów - Mc.Duli - 30/08/2020 10:25 PM

Dzięki, doszedłem właśnie dlaczego tam miałem kolizje, otóż bariery które zrobiłem przez Railing na drogach mają na krańcach taką "ściankę" prostopadle do barierki i wchodziły one na drogi Wink


RE: Niewidzialne ściany na łączeniach prefabów - AdisonCavani - 30/08/2020 10:52 PM

Na przyszłość: alt+c włącza/wyłącza widoczność kolizji.