eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Poszukuje osoby która zdalnie zainstaluje mi mapy. - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Euro Truck Simulator 2
(/forum-288.html)
+--- Dział: Pomoc dla graczy (/forum-193.html)
+---- Dział: Pomoc (/forum-243.html)
+---- Wątek: Poszukuje osoby która zdalnie zainstaluje mi mapy. (/thread-53196.html)



Poszukuje osoby która zdalnie zainstaluje mi mapy. - matsjablonski@gmail.com - 27/08/2021 05:09 AM

Witajcie,

Jeżdżę od wielu lat, od 2 lat na Promodsie, ale jestem obecnie sfrustrowany bo nie mogę jeżdzić, od miesiąca dwóch mam problem z zawieszaniem się gry w postaci oto takiej, że po reinstalacji map ProMods 2.56 i ETS 1.41 gra wiesza mi się ciągle i nie mogę wyjechać z Hamburga. Zawsze po 2 min. się zawiesza. Mam tylko potrzebne mody graficzne ( wszystko aktualne ), jakiś tam Tunning, AI Traffic ( też staram się mieć aktualne ) itp. Gram tylko na najważniejszych modach, odchudziłem listę modów na maxa, znam się na tyle na tym, że wiem jak wygenerować raport z Crasha itp, ale to nic nie daje, bo już 2 x reinstalowałem i grę i mapy. Może wygeneruję Crash report jeszcze raz ? Profil i gra zasavewowana chodziła dobrze do momentu zmiany na 1.4. i 2.56 potem na tym save zaczeły się problemy.

Poszukuje osoby która zdalnie np na Team Viewer na moim kompie przeinstaluje mi wszystkie mapy Pro Mods plus Addony, plus mody. Oczywiście odpłatnie ( forma płatności blik ). Proszę o kontakt tutaj albo na email.

Z góry dzięki.


RE: Poszukuje osoby która zdalnie zainstaluje mi mapy. - Tedy - 27/08/2021 07:05 AM

Jeśli już miałby Ci ktoś pomóc to nie jest potrzebny raport z crasha tylko log z gry - http://etrucks.pl/thread-31155.html


RE: Poszukuje osoby która zdalnie zainstaluje mi mapy. - adamets2 - 12/09/2021 11:37 AM

(27/08/2021 05:09 AM)matsjablonski@gmail.com napisał(a):  Witajcie,