Dopisanie Sygnalizacji Świetlnej - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Euro Truck Simulator 2 (/forum-288.html) +--- Dział: Pomoc dla graczy (/forum-193.html) +---- Dział: Pomoc (/forum-243.html) +---- Wątek: Dopisanie Sygnalizacji Świetlnej (/thread-54349.html) |
Dopisanie Sygnalizacji Świetlnej - puotrek94K - 06/05/2023 08:35 PM Dobry Wieczór. Ustawiłem sygnalizację świetlną w edytorze map. Pojawia się jako model w grze, ale nie wyświetla ani czerwonego, ani żółtego, ani zielonego światła. Czy oprócz dodania modelu w edytorze map należy ją dopisać np. tak jak prefab firmy z ładunkami? Modele typu lampy,małe 'słupki' z światłem działają bez zarzutu. Problem jest wyłącznie z sygnalizacją świetlną. Dziękuję bardzo za poświęcony czas. RE: Dopisanie Sygnalizacji Świetlnej - Michaleczeq - 07/05/2023 01:11 AM Sygnalizacje świetlne nie stawia się w ME jako model. Jest to specjalny model generowany i wybierany w ustawieniach prefaba. Dopisuje się go w semaphore_model.<mod_id>.sii, a profil dla niego tworzy się w semaphore_profile.<mod_id>.sii No i co ważne, sygnalizacja to nie jest zwyczajny model. Musi on być odpowiednio przygotowany w blenderze (czy czym to tam go modelujesz) tak, by gra wiedziała które elementy sygnalizacji to lampy, i które z tych lamp odpowiadają za który kolor. Oczywiście o ile nie nadpisujesz istniejących, a dodajesz nowe, taki profil należy również dopisać do każdego prefabu, na którym chciałbyś go wykorzystywać. RE: Dopisanie Sygnalizacji Świetlnej - puotrek94K - 07/05/2023 01:21 PM Dziękuję bardzo za pomoc.Działa jak należy. Miłej niedzieli. |