eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Dopisanie Sygnalizacji Świetlnej - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Euro Truck Simulator 2
(/forum-288.html)
+--- Dział: Pomoc dla graczy (/forum-193.html)
+---- Dział: Pomoc (/forum-243.html)
+---- Wątek: Dopisanie Sygnalizacji Świetlnej (/thread-54349.html)



Dopisanie Sygnalizacji Świetlnej - puotrek94K - 06/05/2023 08:35 PM

Dobry Wieczór.
Ustawiłem sygnalizację świetlną w edytorze map. Pojawia się jako model w grze, ale nie wyświetla ani czerwonego, ani żółtego, ani zielonego światła. Czy oprócz dodania modelu w edytorze map należy ją dopisać np. tak jak prefab firmy z ładunkami?
Modele typu lampy,małe 'słupki' z światłem działają bez zarzutu. Problem jest wyłącznie z sygnalizacją świetlną.
Dziękuję bardzo za poświęcony czas.


RE: Dopisanie Sygnalizacji Świetlnej - Michaleczeq - 07/05/2023 01:11 AM

Sygnalizacje świetlne nie stawia się w ME jako model. Jest to specjalny model generowany i wybierany w ustawieniach prefaba. Dopisuje się go w semaphore_model.<mod_id>.sii, a profil dla niego tworzy się w semaphore_profile.<mod_id>.sii
No i co ważne, sygnalizacja to nie jest zwyczajny model. Musi on być odpowiednio przygotowany w blenderze (czy czym to tam go modelujesz) tak, by gra wiedziała które elementy sygnalizacji to lampy, i które z tych lamp odpowiadają za który kolor.
Oczywiście o ile nie nadpisujesz istniejących, a dodajesz nowe, taki profil należy również dopisać do każdego prefabu, na którym chciałbyś go wykorzystywać.


RE: Dopisanie Sygnalizacji Świetlnej - puotrek94K - 07/05/2023 01:21 PM

Dziękuję bardzo za pomoc.Działa jak należy. Miłej niedzieli.