Logowanie Zarejestruj


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 9 głosów - 3.22 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ProMods 2.10 (1.24.x)
Autor Wiadomość
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #191
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
(13/08/2016 10:06 AM)danio123 napisał(a):  @RadolSzczecin
Da się to jakoś naprawić czy trzeba na oficjalną poprawkę czekać?

Nie wiem do którego błedu odnosi sięTwoje pytanie.
Mniemam że do firmy DEPO (Rezekne)
Prefab będzie naprawiany.

W tej chwili nie mogę jednnoznacznie odpowiedzieć czy będzie jakaś łatka czy jednak nowa wersja mapy.
Z łatką moze być problem (jak to było wcześniej) ponieważ pliki mapy się wciąż zmieniają (dochodzą nowe rzeczy jak modele ,znaki oraz co nieco zmieniamy).
ŁAtka musi to wszystko zawierać wrazie gdyby któryś mapmaker użył czegoś nowszego na jakimś sektorze który właśnie dostaniecie wraz z fixem.

Bezpieczniejszą opcją jest po prostu naprawienie większych , krytycznych błędów i wydanie nowej wersji mapy.

Niby mamy tylu testerów więc nie wiem czemu są takie przypadki błędów dość ważnych i krytycznych.
Jednak od czasu połączenia PR i Promods odnoszę cały czas wrazenie że jak się zbliża termin wydania to wszystko robione jest w nagłym pośpiechu.

Po za tym upierali się aby wydanie mapy było dokładnie tego dnia (rocznica 3 lata projektu promods).
Przestrzegałem juz nie raz aby sie nie spieszyli bo ludzie wola trochę później ale coś co ma mniej błędów... jednak bez rezultatu.

Więc ja pilnuje i doglądam wszystko aby jako tako było to grywalne na terenie Polski a co po za Polską to nie moja działka.
13/08/2016 12:45 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
danio123 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 247
Dołączył: 26/06/2015
Reputacja: 3
Podziękował: 4
Podziękowano mu 46 raz(y)
Post: #192
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
U mnie jeszcze w przynajmniej kilku miejscach jest taki błąd. Teraz usunąłem dodatek z naczepami które coś tam podmienia z prefabami i zobaczymy. Robię 3 zlecenie i cały czas jest problem z dostarczeniem towaru (brak możliwości odbioru). Na pewno miałem w Ostrołęce firma Trainset, przed chwilą zauważyłem bodajże w Kielcach.

Ja kombinuje jak obejść ten błąd. Jeżeli jest problem z danego rodzaju prefabem, to instalując mod, może udać się zdezaktywować ten błąd. To jest coś takiego jakby nałożyć na dziurawy blat - taki zwykły bez dziur. Teoretycznie na takim blacie można położyć szklankę Smile
13/08/2016 01:06 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #193
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
NA pewno to nie wina Promods jesli firma/prefab jest 'standardowa' a takim jest TRANSINET w Ostrołęce.

Ostatnimi czasy dzieją sie cyrki z AI to i może SCS coś 'namieszał'
Niestety niewiarygodne jest testowanie jeśli masz jakieś mody na naczepy i to razem w dodatku z prefabami - kto to wogóle tak pomieszał i wymyślił takiego moda?

Na pewno z firmą DEPO jest problem, ale nie chce mi sie wierzyć że standardowe prefaby zostały jakoś zmodyfikowane.

Zweryfikuj to bez używania jakiś "chińskich" modów.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13/08/2016 01:26 PM przez RadolSzczecin.)
13/08/2016 01:23 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
danio123 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 247
Dołączył: 26/06/2015
Reputacja: 3
Podziękował: 4
Podziękowano mu 46 raz(y)
Post: #194
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Nie ma żadnych "chińskich" modów. Włączyłem automatyczne parkowanie i działa.
Dodatkowo usunąłem dodatek trailers od promods. Pojeżdżę trochę i opiszę jak będą błędy.
Mam PM, RM, EAA BUS, troche autobusów i trailers od PM (aktualnie usunięty).
13/08/2016 01:35 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Narzew Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Podkarpackie
Liczba postów: 210
Dołączył: 03/08/2015
Reputacja: 10
Podziękował: 123
Podziękowano mu 263 raz(y)
Post: #195
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
EAA BUS nie powinna być używana w połączeniu z innymi mapami. Do łączenia z innymi jest wersja EAA Normal.
Jeśli chodzi o EAA BUS, to na stronie portugalczyków czytałem że aby to działało poprawnie musi być stworzony nowy profil do mapki z busami oraz miejsce startowe musi być w Brazylii. Ile w tym prawdy to nie wiem.
13/08/2016 02:18 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #196
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Odnośnie firmy DEPO (oraz firmy Bauhaus bo też były problemy) , to zostało to już "u nas" naprawione.
Narazie tylko wiem że naprawione, ale osobiście nie sprawdzalem - będę teraz sprawdzał.

EDIT:
Odstawianie naczepy teraz działa.
Nawet jak widać, nie musi być aż tak bardzo dokładne.
Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13/08/2016 03:01 PM przez RadolSzczecin.)
13/08/2016 02:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
danio123 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 247
Dołączył: 26/06/2015
Reputacja: 3
Podziękował: 4
Podziękowano mu 46 raz(y)
Post: #197
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Na forum scs dostałem specjalny fix który umożliwia połączenie EAA BUS z Promods. W 2.0 działał bez zarzutu, w 2.1 po usunięciu trailers i włączeniu automatycznego parkowania też nie ma problemu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13/08/2016 03:11 PM przez danio123.)
13/08/2016 03:10 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
liana Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 7
Dołączył: 30/01/2014
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #198
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
U mnie po zmianie wogóle nie ma połowy miast w Polsce, cieszyna , świnoujścia i podobnych.Jest barcelona więc mapa się załadowala. PM 2.1+ rusmap.
15/08/2016 10:54 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #199
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Sprawdź czy wygenerowałeś plik 'def' z odpowiednią opcją dla RusMap.
Ponadto dobrze abyś pokazał plik .log - bo tak "w ciemno" to nikt Ci nie pomoże.
15/08/2016 11:10 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
liana Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 7
Dołączył: 30/01/2014
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #200
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Plik def wygenerowałem , wszytsko dziala nie crashuje tylko brak miast niektórych.
plik log > http://pastebin.com/5UeFngYK
Dziękuje za pomoc
15/08/2016 11:43 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa