Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
moje zmagania z niecodziennymi ładunkami
Autor Wiadomość
polak123
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #41
RE: moje zmagania z niecodziennymi ładunkami
Durnymi.Ja tylko wyraziłem swoje zdanie.Widocznie jeszcze nie wiesz co to...
17/06/2017 06:12 PM
Odpowiedz cytując ten post
xUserN Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 719
Dołączył: 20/06/2014
Reputacja: 55
Podziękował: 936
Podziękowano mu 1031 raz(y)
Post: #42
RE: moje zmagania z niecodziennymi ładunkami
Ja też tylko wyraziłem swoje zdanie koleżko. Widocznie jeszcze nie wiesz co to...
Smile

Image

17/06/2017 06:27 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Hardcor123 , Łukasz23 , .:KoNrAd FH:.
rafaelcz82 Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Wołomin
Liczba postów: 626
Dołączył: 26/08/2015
Reputacja: 16
Podziękował: 402
Podziękowano mu 691 raz(y)
Post: #43
RE: moje zmagania z niecodziennymi ładunkami
@polak123, żebyś wiedział, że ta VS mi się podoba. A to dla tego, że póki co trwa, nawet już kilka lat. A mimo wszystko, mimo pewnych przeciwności, Konrad dalej to ciągnie i daje w ten sposób w miarę sensowną odskocznię.
Inne VSki, poza co niektórymi nielicznymi, pojawiają się na rynku, w ciągu trzech - czterech tygodni rozbudowują flotę o kilka lub kilkanaście zestawów euro 5 lub 6, po czym w góra pół roku zwijają się ze wszystkim.
Są tutaj na forum tacy, co średnio raz na trzy miesiące startują z nowym projektem. Nic tylko pogratulować Szczerbol

Dobra, tyle słowem wstępu.
Z przydziału wpadła mi Scania euro 4

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Jest to model R480 VERSION 1 Topline
Rocznik: 2007
Silnik: DC13 101 (Moc 480 KM)

Wyposażenie:
-el. szyby i lusterka
-klimatyzacja
-centralny zamek
-wspomaganie kierownicy
-ogrzewanie postojowe
-CB radio
-kabina sypialna
-lodówka

Jest to pierwsza Scania, jaką ujeżdżam w ETS2, więc mordka się cieszy, jak na nową zabawkę. Jak to będzie szło, się okaże.
Na pierwszy strzał "nowym" zestawem robię kurs Białystok - Oban z 21 tonami drewna kominowego.
Myślę, że jakaś relacyjka wpadnie wkrótce.
26/06/2017 11:12 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Łukasz23 , .:KoNrAd FH:.
Łukasz23 Offline
Off Road TEAM
****
Trucker

Skąd: Tomaszów Lub. [LTM]
Liczba postów: 436
Dołączył: 31/07/2015
Reputacja: 33
Podziękował: 679
Podziękowano mu 348 raz(y)
Post: #44
RE: moje zmagania z niecodziennymi ładunkami
Nie wiem jak innym, ale mi się podoba Smile

Image
27/06/2017 11:02 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: rafaelcz82 , .:KoNrAd FH:.
rafaelcz82 Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Wołomin
Liczba postów: 626
Dołączył: 26/08/2015
Reputacja: 16
Podziękował: 402
Podziękowano mu 691 raz(y)
Post: #45
RE: moje zmagania z niecodziennymi ładunkami
Więc tak, Scania jest skutecznie przeze mnie ujeżdżana.
Dopiero dwie trasy, a już prawie 5 tys km nalotu.
Był ładunek drewna do Oban, stamtąd zabrałem ubrania do Vyborg w okręgu petersburskim.
Jadąc z wysp wybrałem wariant trasy przez Skandynawię, zaliczając tym samym Szwedów i Finów.
Prawie 2400 km przebiegło bez przeszkód, a jak tylko przekroczyłem granicę fińsko - rosyjską, musiałem zaliczyć przymusowy postój. Tradycja musiała być po prostu.
Dobra, wrzucam tutaj kilka luźnych zrzutów ekranowych.
Co do jakości proszę o wyrozumiałość. Możliwości sprzętowe są ograniczone...

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Trafił się nawet jakiś maruder na drodze. 65km/h to zdecydowanie za wolno, nawet przy jeździe pod dyktando szefa Konrada.
Image

Tu już mateczka rassija i przymusowy postój..
Image

Image

Image

Na miejscu okazało się, że zajechałem pod firmę od d... strony. Musiałem przez to tyłować pół kilometra oraz tyłem wbijać się na ruchliwy transgraniczny trakt...
Image

Image

Image

Image
03/07/2017 09:30 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoNrAd FH:.
rafaelcz82 Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Wołomin
Liczba postów: 626
Dołączył: 26/08/2015
Reputacja: 16
Podziękował: 402
Podziękowano mu 691 raz(y)
Post: #46
RE: moje zmagania z niecodziennymi ładunkami
Scanii przybyło kolejne 3 tys km przebiegu. Z Vybogra zabrałem 22 tony ładunku do Gdyni, a z tamtejszego portu 19 ton do Carlisle, z przeprawą promową Esbjerg - Hull. Ogólnie cały czas zapoznaję się z zestawem.
Powozi się nim lekko i przyjemnie, duże lustra z prawej i lewej pomagają przy manewrowaniu. Martwi mnie tylko spalanie, które z racji ~35 litrów ON na 100 km nie należy do niskich.
Mimo delikatnego operowania pedałem przyśpieszenia, wybierania na tempomacie zakresów prędkości od 76 do 83 km/h jakoś nie mogę zejść poniżej tej normy.
Chyba się muszę wybrać do szkoły jazdy SCANIA.

No, może tyle w opisie wystarczy. Korzystając z dłuższego postoju w oczekiwaniu na załadunek, będąc w Rosji troszkę urozmaiciłem kabinę ciągnika.
Na szybę trafiły tabliczki imienne, wożone dotychczas na górnej leżance, z racji jazdy po krajach wschodnich na środek szyby trafił modny np. w Rosji rejestrator obrazu sprzed pojazdu.
Wreszcie pobawiłem się trochę w elektryka i uruchomiłem linię świetlną na krawędziach owiewek kabiny. W mojej ocenie wygląda to efektownie, ale oceńcie sami.
Fotorelacja poniżej:
Image

Image

Image

Image

Image

Trochę widokówek z kabiny, trochę z zewnątrz - tak, by było rozmaicie.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Szybko po rondzie, bo tacho woła na pauzę
Image

Image

i już po 9 h przymusowego postoju
Image

Image

Image

Image

Image

Kolejny dzień jazdy rozpoczynałem na granicy
Image

Image

i pędem do trójmiasta
Image

Image

Image

Podjęcie nowego ładunku -> port działa przez całą dobę, co mi się akurat w tej sytuacji podoba.
Image

I znów w trasie. Kierunek: Szczecin, Kołbaskowo, Berlin itd.
Image

Image

Image

Image

Kolejny port, tym razem Esbjerg
Image

Image

I już po lewej stronie drogi
Image

Image

Image

A na końcu wjazd do firmy na grubość lakieru
Image
11/07/2017 03:23 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Mietek , .:KoNrAd FH:.
Mietek Offline
Vip
***
ViP

Skąd: Okolice Tarnowa
Liczba postów: 181
Dołączył: 22/10/2015
Reputacja: 2
Podziękował: 302
Podziękowano mu 123 raz(y)
Post: #47
RE: moje zmagania z niecodziennymi ładunkami
całkiem fajne ujęcia kolego. Szerokości gdzieś tam na szlaku Smile

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam Na: Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Zapraszam Na: Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Włączenie kierunkowskazu ujawnia wszystkim twój zamiar wykonania manewru.
Prawdziwy kierowca nigdy tego nie zdradza.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
11/07/2017 04:37 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: rafaelcz82
Hardcor123 Offline
Hardcorowy ( . ) Y ( . )
****
Trucker

Skąd: Zamość
Liczba postów: 2,555
Dołączył: 29/07/2014
Reputacja: 93
Podziękował: 1858
Podziękowano mu 2443 raz(y)
Post: #48
RE: moje zmagania z niecodziennymi ładunkami
Polecam zapoznać się z regulaminem co do dodawania fotek. Wink

Image
11/07/2017 07:45 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: rafaelcz82
rafaelcz82 Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Wołomin
Liczba postów: 626
Dołączył: 26/08/2015
Reputacja: 16
Podziękował: 402
Podziękowano mu 691 raz(y)
Post: #49
RE: moje zmagania z niecodziennymi ładunkami
Hardcor123, a dałbym sobie rękę uciąć że zalecane jest .png. Może to nie z tego forum uwarunkowania pamiętam. Czy może coś się zmieniło ?
Z góry przepraszam za nieświadomy błąd i proszę o wyrozumiałość. Kolejna relacja będzie już w jpgach.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11/07/2017 06:23 PM przez rafaelcz82.)
11/07/2017 06:22 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Łukasz23 Offline
Off Road TEAM
****
Trucker

Skąd: Tomaszów Lub. [LTM]
Liczba postów: 436
Dołączył: 31/07/2015
Reputacja: 33
Podziękował: 679
Podziękowano mu 348 raz(y)
Post: #50
RE: moje zmagania z niecodziennymi ładunkami
Pozwolę sobie zacytować:
" 1. Na forum dopuszczamy fotografie w formatach .jpg lub .jpeg gdyż te formaty skracają czas ładowania zdjęć i są najbardziej optymalne."
"3. Za nagminne niestosowanie się do zachowania formatu fotek nakładany jest warn w wysokości 10% do 40% na okres od 1 dnia do 6 miesięcy."

PS. Super fotki !

Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11/07/2017 07:10 PM przez Łukasz23.)
11/07/2017 07:09 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa