Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ProMods 2.32 + PR 2.3.1
Autor Wiadomość
michalz Offline
PAPROCKI Transport
****
Trucker

Skąd: Trzemeszno / Pilzno CZ /
Liczba postów: 1,849
Dołączył: 10/12/2018
Reputacja: 59
Podziękował: 3802
Podziękowano mu 2187 raz(y)
Post: #1
ProMods 2.32 + PR 2.3.1
Witam

Moze mi ktos podac kolejnosc pakietow dla modow z tematu ?

Dzisiaj wyszla jakas aktualizacja do ETS i za choinke nie moge z tym dojsc do ladu... Po roznych kombinacjach w koncu odpalilem to / nowy profil / ale wywala mnie do pulpitu po wybraniu ladunku / trasy

ProMods 2.32
ProMods-tcp-v121
PR 2.3.1

Dzieki z gory
Pozdrawiam
Michal
17/12/2018 10:11 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Lukasz78 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 62
Dołączył: 20/12/2017
Reputacja: 1
Podziękował: 0
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #2
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1
Dziwne, u mnie po wczorajszej aktualizacji w ogle gra sie nie laduje, a wczesniej przed aktualizacja bylo ok.. Nic nie dodawalem zadnych wiecej modow
18/12/2018 09:32 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
adamix Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 73
Dołączył: 15/02/2016
Reputacja: 1
Podziękował: 30
Podziękowano mu 13 raz(y)
Post: #3
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1
Ja miałem to samo jeszcze na wersji 1.32 - wyszedł jakiś kolejny patch 1.32 i wywalało do pulpitu przy ładowaniu profilu.
18/12/2018 10:42 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Lukasz78 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 62
Dołączył: 20/12/2017
Reputacja: 1
Podziękował: 0
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #4
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1
Da sie cos z tym zrobic?
18/12/2018 01:10 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
adamix Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 73
Dołączył: 15/02/2016
Reputacja: 1
Podziękował: 30
Podziękowano mu 13 raz(y)
Post: #5
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1
Zaktualizowałem etsa do 1.33 wtedy, a w tym przypadku to poszukaj na forum ułożenia map, może coś się zmieniło.
18/12/2018 01:33 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Lukasz78 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 62
Dołączył: 20/12/2017
Reputacja: 1
Podziękował: 0
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #6
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1
Ja juz mam zaktualozowanego do wersji 1.33 , co do kolejnosci map to korzystalem tu z watku Bozo. na poprzedniej wersji 1.33 wszystko bylo ok, na nowej juz nie jest. Da sie cofnac aktualizacje do poprzedniej wersji? kilka ostatnich linijek loga
00:03:43.014 : <ERROR> [unit] File '<../../dlc_balt.scs | >/def/world/road_look.template.dlc_balt.sii':
00:03:43.014 : <ERROR> [unit] The unit '_nameless.232.01b2.6950' of type 'road_template_variant' has dangling pointer (to 'traffic_lane.road.local.tram') in the attribute named 'lanes_left'.
00:03:43.014 : <ERROR> [unit] File '<../../dlc_balt.scs | >/def/world/road_look.template.dlc_balt.sii':
00:03:43.014 : <ERROR> [unit] The unit '_nameless.232.01b2.6950' of type 'road_template_variant' has dangling pointer (to 'traffic_lane.road.local.tram') in the attribute named 'lanes_right'.
00:03:43.014 : <ERROR> [unit] File '<../../dlc_balt.scs | >/def/world/road_look.template.dlc_balt.sii':
00:03:43.015 : <WARNING> [unit] The pointer to 'traffic_lane.road.local.tram' looks like dangling pointer.
00:03:43.015 : <ERROR> load_filtered_unit_array() - Failed to load units from file (/def/world/road_look.template.dlc_balt.sii)
00:03:43.016 : <ERROR> management\core_asset_catalog.cpp(1231): ?load_road_data@core_asset_catalog_u@prism@@AEAAXXZ: Data error.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18/12/2018 02:14 PM przez Lukasz78.)
18/12/2018 01:41 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
adamix Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 73
Dołączył: 15/02/2016
Reputacja: 1
Podziękował: 30
Podziękowano mu 13 raz(y)
Post: #7
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1
Ktoś bardziej obeznany w czytaniu logów mógłby się wypowiedzieć, ewentualnie jeśli to jakiś częsty problem to trzeba poszukać tematu na innych forach, może wyjdzie jakiś fix?
18/12/2018 04:09 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bozo Offline
Zimol
******
Moderator

Skąd: Będzin
Liczba postów: 4,022
Dołączył: 16/06/2015
Reputacja: 81
Podziękował: 3760
Podziękowano mu 6238 raz(y)
Post: #8
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1
Jest rozwiązanie na Ten problem. Trzeba wrócić do wersji 1.33.2.3s by można było uruchomić ProMods z innymi mapami.

A jak do niej wrócić? Klikacie na wersję, którą widać poniżej (biały kolor) na foto:
Image

Widocznie w najnowszej wersji 1.33.2.19s o niższym numerze O_o coś pozmieniali w plikach DLC BtBS

Punk to brudas, punk to śmieć
Punk nie umarł, Punk's Not Dead
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18/12/2018 04:36 PM przez Bozo.)
18/12/2018 04:17 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: adamix
adamix Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 73
Dołączył: 15/02/2016
Reputacja: 1
Podziękował: 30
Podziękowano mu 13 raz(y)
Post: #9
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1
Sam osobiście zweryfikuję pod koniec tygodnia to niech się koledzy wypowiedzą czy działa, dla wygody zawsze po aktualizacji wybieram właśnie tą wersję temporary.
18/12/2018 05:04 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Lukasz78 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 62
Dołączył: 20/12/2017
Reputacja: 1
Podziękował: 0
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #10
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1
po powrocie do popredniej wersji dziala ok
18/12/2018 05:05 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jak połączyć ProMods z ProMods Trailers & Company? Kurdianeł 3 2,984 11/09/2016 01:01 PM
Ostatni post: djdarklighter

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa