Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Blender] Błąd przy eksporcie
Autor Wiadomość
michal18594
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #1
[Blender] Błąd przy eksporcie
Witam. Od dość niedługiego czasu jestem użytkownikiem Blendera, wcześniej modelowałem z Zmodzie. Ucząc się nowego programu napotkałem błąd, który nie pozwala mi wyeksportować modelu, jest to zwykły statyczny model pod map editor. Bład brzmi tak:

'There is no SCS root obj make sure that model was imported properly'

Dodam, że zrobiłem tak: zaimportowałem model z ETS2, stworzyłem nowy na bazie nowego modelu typu Cube, później sugerując się nieco zmodem podmieniłem nazwy tak że model zaimportowany został podmieniuony na liście przez mój, dodałem tekstury i probuję wyeksportować. Podejrzewam że to błąd spowodowany najpewniej jakiś błędów w 'drzewku', ale nie mogę w żadnym tutorialu znaleźć co robić w takich sytuacjach, gdy chcemy nowy model dodać do gry. Gdy tylko importuje do blendera i nie dodaje żadnych modyfikacji to export chodzi bez zarzutu, więc to nie jest wina ścieżek które wpsiuje przy eksporcie. Jeżeli ktoś znałby przyczynę co mogę robić nie tak, to proszę o odpowiedź i z góry serdecznie dziękuje.
22/10/2014 02:00 PM
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zmodeler 3.2.1 problem po eksporcie nikt123 1 1,338 22/06/2020 11:34 PM
Ostatni post: Dżordż
  Tyl ciezarowki iopuszczasie przy rozpedzaniu i podnosi przy hamowaniu. The Domin162 3 2,033 18/01/2015 01:53 AM
Ostatni post: skaecik
  Błąd przy exporcie .:KOWALSKI:. 12 5,818 22/09/2014 11:41 PM
Ostatni post: .:KOWALSKI:.
  Przy eksporcie do pmd blender wyrzuca błąd- czyli seria poroblemów Khalifa Q_Nick 7 3,427 20/08/2014 10:04 AM
Ostatni post: Q_Nick

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa