Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 45 głosów - 4.11 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prace by Michal_Z_gno
Autor Wiadomość
dandy1978 Offline
T.E.A.M T.R.A.N.S
***
ViP

Skąd: Wejherowo
Liczba postów: 113
Dołączył: 05/12/2013
Reputacja: 14
Podziękował: 415
Podziękowano mu 417 raz(y)
Post: #1021
RE: Prace by Michal_Z_gno
Pełna profeska Big Grin

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
https://www.youtube.com/channel/UCSaTKnn...HUhlnkapKA
04/01/2015 10:05 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
VresT Offline
LwG!
******
Moderator

Skąd: Z Polski
Liczba postów: 2,361
Dołączył: 04/06/2013
Reputacja: 148
Podziękował: 1813
Podziękowano mu 3186 raz(y)
Post: #1022
RE: Prace by Michal_Z_gno
Robisz postępy nad dworcem to mi się podoba Big Grin

Image

Przed napisaniem posta zapoznaj się z regulaminem,bądź skonsultuj się z Administratorem lub Moderatorem, gdyż każdy post niewłaściwie napisany zagraża twojemu poziomowi ostrzeżeń.
04/01/2015 10:07 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Adam.J Offline
Map Maker na Emeryturze.
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 1,053
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 82
Podziękował: 2636
Podziękowano mu 1171 raz(y)
Post: #1023
RE: Prace by Michal_Z_gno
No po prostu co tu dużo mówić profeska Gratulacje.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
04/01/2015 10:18 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Rabtuś
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #1024
RE: Prace by Michal_Z_gno
Super robota MichałSmile
04/01/2015 10:25 PM
Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Majster
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #1025
RE: Prace by Michal_Z_gno
Profesjonalna robota Big Grin
04/01/2015 10:47 PM
Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
scaniownik Offline
Zbanowany
Zbanowany

Skąd:
Liczba postów: 198
Dołączył: 02/01/2014
Podziękował: 339
Podziękowano mu 420 raz(y)
Post: #1026
RE: Prace by Michal_Z_gno
Bardziej mi to 'Maszynę' przypomina :E
Świetna robota! Ok
04/01/2015 11:40 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
.:KOWALSKI:.
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #1027
RE: Prace by Michal_Z_gno
Pięknie 10/10 Tera tylko dworzec zrobić
04/01/2015 11:56 PM
Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #1028
RE: Prace by Michal_Z_gno
(02/01/2015 10:36 PM)Michal_Z_gno napisał(a):  Movery w ETS2 mają dźwięk stały czyli w efekcie trąbiłby cały czas jakbym dodał taki dźwięk.

Jest na to sposób, który zastosowałem min. z dźwiekiem w porcie w świnoujściu i sygnałem statku.
(sygnał samego statku jest gdzieś co 30 sekund)

Dźwięk jadącego pociągu (piszę na podstawie modelu EN57) trwa 10 sekund i jest jak wspomniałeś dżwięk stały - odwtarzany non-stop w pętli.

Wystarczy dać dźwięk trwający dłużej (pomnożyć tą pętle 10 sek x 4 np. programem audacity) i zrobić sampla około 40-50 sekundowego i wmiksować dodatkowo ten sygnał pociągu zaraz na początku gdzieś przy 3-4 sekundzie.
Pociag bedzie wydawał ten dźwiek co 40 sekund, co przy ruchu modelu bedzie w sumie słyszany 1 raz jak bedziemy np. stali na przejeździe.

Przynajmniej raz będziemy słyszeć ten sygnał za nim pociąg zdąży przejechać - zależy oczywiscie jaką prędkosć będzie miał ustawiony model.
Zakładam że po prostu taką standardową.

Oczywiscie moment samego dxwięku bedzie losowy - czasem przed przejazdem, czasem na przejeździe lub jak juz przejedzie, ale sam efekt dla uszu moze być ciekawostką.

(Jak ktoś był w porcie w Świnoujściu lub w Gdynii na mapie PR to powinien sobie wyobrazić)

Co do rozmiaru pliku to nie ma problemu.
Teraz taki dźwięk 10 sek. zajmuje 85 KB a po zwiększeniu do 40-50 sek bedzie miał gdzieś 900 KB
W kazdym razie jest to do wykonania bo pętla dźwięku nie musi być taka krótka, a jak ktoś zna siena programach do obróbki dźwięku to wmiksować dźwięk sygnału pociagu to nie problem.

W sumie dzięki za pomysł...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05/01/2015 03:02 AM przez RadolSzczecin.)
05/01/2015 02:52 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34110
Podziękowano mu 15554 raz(y)
Post: #1029
RE: Prace by Michal_Z_gno
RadolSzczecin rozwiązanie bardzo dobre tego dźwięku i nawet o takim czymś nie pomyślałem Tongue

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
05/01/2015 03:25 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #1030
RE: Prace by Michal_Z_gno
http://www1.zippyshare.com/v/59193466/file.html

Dźwięk pociągu trwa 1 minutę (format .ogg ), a gdzieś w 6 sek zaczyna się ten sygnał pociągu - i to nawet wzięty dokładnie z tego filmiku YT co kolega zapodał na poprzedniej stronie.
Trochę kopiowania, wkejania,miksowania i obróbki samego 'wyciętego' sygnału z odpowiednim ściszeniem w odpowiednim miejscu - i to wszystko.

Tylko dobry znawca poznałby, że to było 'składane'.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05/01/2015 04:21 AM przez RadolSzczecin.)
05/01/2015 04:08 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa