Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 45 głosów - 4.11 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prace by Michal_Z_gno
Autor Wiadomość
GrakuPL Offline
World Designer
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 315
Dołączył: 11/07/2012
Reputacja: 21
Podziękował: 526
Podziękowano mu 899 raz(y)
Post: #1111
RE: Prace by Michal_Z_gno
Dzięki Michale, dobra robota Smile

13/02/2015 10:19 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
VresT Offline
LwG!
******
Moderator

Skąd: Z Polski
Liczba postów: 2,361
Dołączył: 04/06/2013
Reputacja: 148
Podziękował: 1813
Podziękowano mu 3186 raz(y)
Post: #1112
RE: Prace by Michal_Z_gno
Profeszjonal work ;-)

Image

Przed napisaniem posta zapoznaj się z regulaminem,bądź skonsultuj się z Administratorem lub Moderatorem, gdyż każdy post niewłaściwie napisany zagraża twojemu poziomowi ostrzeżeń.
13/02/2015 10:38 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34110
Podziękowano mu 15554 raz(y)
Post: #1113
RE: Prace by Michal_Z_gno
Taka fotka i zarazem zapowiedź pewnego projektu który chodzi mi po głowie od czasów kiedy jeszcze grałem w GTS-a.
Może będzie to coś do DL a może nie Tongue

Image
Oczywiście model powyższej tablicy też zrobiłem typowo pod ten projekt.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14/02/2015 09:02 PM przez Michal_Z_gno.)
14/02/2015 08:46 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
VresT Offline
LwG!
******
Moderator

Skąd: Z Polski
Liczba postów: 2,361
Dołączył: 04/06/2013
Reputacja: 148
Podziękował: 1813
Podziękowano mu 3186 raz(y)
Post: #1114
RE: Prace by Michal_Z_gno
Zobaczymy co z tego wyniknie :3

Image

Przed napisaniem posta zapoznaj się z regulaminem,bądź skonsultuj się z Administratorem lub Moderatorem, gdyż każdy post niewłaściwie napisany zagraża twojemu poziomowi ostrzeżeń.
14/02/2015 09:07 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Adam.J Offline
Map Maker na Emeryturze.
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 1,053
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 82
Podziękował: 2636
Podziękowano mu 1171 raz(y)
Post: #1115
RE: Prace by Michal_Z_gno
Powodzenia i fajnie by było gdyby znalazło się w DL Wink

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
14/02/2015 11:49 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #1116
RE: Prace by Michal_Z_gno
(13/02/2015 10:17 PM)Michal_Z_gno napisał(a):  Ogolnie model dostałem gotowy i tylko przerobiłem go na zwykły model do ME z kolizjami bo był jako znak (nie można go było skalować przez to itp.).

Model z malowaniem zółto-czarnym jest jeszcze z czasów mapy Europe Rebuilding a więc maczał tu palce satan19990.
Pozostałe 2 malowania dołożyłem' kiedyś do tego modelu jako dodatkowe warianty i model był używany już na mapie Poland Rebuilding.
Od zawsze jednak miałem z tym problem, bo model aby działał poprawnie jak przeszkoda z kolizjami mógł być stawiany na mapie tylko jako znak drogowy bez zmiany jego rozmiaru.

Teraz po jego modyfikacji przez Michala mamy to znacznie ułatwione i nie musimy na mapie podmieniać wcześniej użytej wersji tego modelu.
Bedzie on poprawnie działał bez wzgledu czy postawiliśmy wersje jako 'znak' czy jako zwykły model ze zmienionym i dopasowanym jego rozmiarem.
15/02/2015 05:00 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , MirM
Rene-GAD Offline
Forumowy GAD
****
Trucker

Skąd: Nowa Sól / Berlin
Liczba postów: 2,535
Dołączył: 09/05/2014
Reputacja: 144
Podziękował: 3201
Podziękowano mu 3447 raz(y)
Post: #1117
RE: Prace by Michal_Z_gno
I tym sposobem dostajemy kolejne info o tym co będzie na PR :E

Dzięki Koledzy Smile

1.37 ETS 2 + DLC + ten -> Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. + DAF XF105 by Vad&K
1.37 ATS + DLC + ten -> Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. + Kenworth K100-E / Freigthliner FLB / Petrebilt 352
Naczepy typu "gabaryt" by Jazzycat ; AI by Jazzycat

Image
15/02/2015 05:21 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #1118
RE: Prace by Michal_Z_gno
Zły wniosek bo jako model to nic nowego - przecież ten model progu (co napisałem) był cały czas używany na mapie (a nawet na Europe Rebuidling) z tym że aby prawidłowo działał z kolizjami musiał być przypisany jako 'znak drogowy'
Poprostu teraz technicznie jest trochę poprawiony poprzez dodanie kolizji przez co sam model progu można dodatkowo zmniejszać/powiększać używając go w trybie 'modelu'

W trybie 'znaku' tych operacji zmiany rozmiaru nie można przeprowadzać bo rozmiaru znaku nie zmienimy.

Trochę to skmplikowane ale ogólnie model moze występować w dwóch trybach:

a) jako znak (nie zmienimy rozmiaru)
b) jako zwykły model (ze zmienna skalą - czyli rozmiarem)

Ten model mieliśmy w obu trybach lecz wersja 'b' nie miała kolizji - czyli przez tak postawiony model w tym trybie przejeżdżaliśmy przez próg jakby nie było przeszkody.

Tryb 'b' ze względu na mozliwość zmiany rozmiaru modelu, przydaje się bardzo wtedy gdy chcemy próg rozszerzyć lub wydłużyć i dopasować np. do drogi.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/02/2015 08:06 PM przez RadolSzczecin.)
15/02/2015 07:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , Rene-GAD
bumbumek Offline
stary gracz z czasów ZX-Spectrum
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 1,414
Dołączył: 26/05/2014
Reputacja: 84
Podziękował: 2544
Podziękowano mu 2513 raz(y)
Post: #1119
RE: Prace by Michal_Z_gno
Jakże wspaniale, że projekt Poland Rebuilding wciąż jest rozwijany, i przytula pod swój płaszcz tak znakomitych modderów jak Michał...

Michale, twe prace są jak najbardziej warte obecności w dużych projektach, wszyscy na tym zyskujemy Ok
15/02/2015 08:39 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34110
Podziękowano mu 15554 raz(y)
Post: #1120
RE: Prace by Michal_Z_gno
Pierwszy export do gry.
Ogólnie muszę jeszcze poprawić trochę maty, textury i zrobić model cienia (aktualnie jest cień dopisany do .matu i trochę nie wygląda - daje brzydkie efekty na samym modelu.)

Image
A i ustawiony też jest tylko do fotki.

Zapraszam do oceny Wykrzyknik

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16/02/2015 07:20 PM przez Michal_Z_gno.)
16/02/2015 07:17 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: limowski , Pablo1985a8
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa