Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Patch 1.37 i przebudowa miast francuskich.
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,095
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34087
Podziękowano mu 15536 raz(y)
Post: #21
RE: Patch 1.37 i przebudowa miast francuskich.
mrzumi zaraz tam rozjechać :E
Ale takie wyjście np. w celu tankowania, spaceru po parkingu czy też podczas załadunku byłoby fajną opcją do zabawy jak te otwierane szyby Tongue

Kacprzyk kamera "0" nie jest opcją dla zwykłych graczy, nie służy też do wychodzenia z auta czy robienia fotek a jest to funkcja bardziej dla twórców modyfikacji i samego SCS choć fakt została przyjęta i jest w powszechnym użyciu przez praktycznie każdego Tongue


Ps. Swoją drogą jak się bawią tak w urozmaicenia rozgrywki to do kompletu brakuję jeszcze tylko animacji otwierania naczep na załadunkach i rozładunkach (jak to zrobili w OTR) no oczywiście dodanie tachografu ale z nim to jednak pewnie trochę więcej zachodu i programowania niż w przypadku dodaniu jakiś tam animacji do auta i tu przyjdzie nam pewnie trochę dłużej na to poczekać.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
20/02/2020 03:14 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 942
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2589 raz(y)
Post: #22
RE: Patch 1.37 i przebudowa miast francuskich.
Pewnie wyjście z pojazdu tylko w wybranych lokacjach i to raczej wewnątrz.
Obstawiam ze to będzie taka mocno ograniczona funkcja na wzór kamery 0 - nie będzie można np. 'latać' po całej mapie, oraz zmieniać prędkości.
20/02/2020 03:27 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Radzio Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 52
Dołączył: 30/09/2018
Reputacja: 2
Podziękował: 98
Podziękowano mu 159 raz(y)
Post: #23
RE: Patch 1.37 i przebudowa miast francuskich.
Tak naprawdę jaki sens ma dodanie opcji wychodzenia z ciężarówki? Na chwilę obecną to by była sztuka dla sztuki, gdyż taka chodząca postać i tak nie wchodziła by w interakcje z niczym. Wytłumaczę to może na przykładzie tankowania. Obecnie, żeby zatankować trzeba wjechać w znacznik i nacisnąć i przytrzymać Enter. Żeby wychodzenie z ciężarówki miało sens to trzeba by było przerobić wszystkie prefaby na całej mapie żeby dodatkowo pojawił się mniejszy znacznik gdzieś koło pistoletu od dystrybutora żeby można było w niego wejść i sobie zatankować paliwo. Choć to i tak jest jeszcze mały problem. Jakby chciał to zrobić jeszcze lepiej to trzeba by było dać jeszcze jeden znacznik przy kasie, żeby można było zapłacić za tankowanie. I to już roboty jest dużo więcej, bo trzeba by było poprawić budynki przy wszystkich stacjach benzynowych, bo obecnie są one takiej jakości, że wyglądają one dobrze tylko z jakiejś odległości a z bliska już jest bardzo słabo. Nie które chyba nawet nie mają wymodelowanego wnętrza.
I to jest tylko tankowanie. A gdzie cały załadunek? Modele wszystkich rodzajów ładunków, wnętrza baz, magazynów, sklepów jakiś małych kanciapek jak się ładujemy na jakiejś budowie.

Wg mnie cały czas, który przeznaczyłoby się na te wszystkie pierdoły lepiej by było wykorzystać np. na udoskonalenie i urealnienie ruchu ulicznego. Żeby nie działy się cyrki tego typu jak na filmie u Matameta Big Grin
https://www.youtube.com/watch?v=hU8Y7i4cD6Q
22/02/2020 04:23 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: michalz
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 942
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2589 raz(y)
Post: #24
RE: Patch 1.37 i przebudowa miast francuskich.
W sumie to można powiedzieć że SCS wcale nie doda tej opcji tylko zmodyfikuje kamerę 0 i tą opcje po uprzednim zmodernizowaniu już "oficjalnie" doda.
O tankowaniu to raczej mit. Z tego co widać to pewnie chodzi o wyjście z ciężarówki w garażu czy serwisie - tak aby "przejść się" wkoło i zobaczyć np. efekty malowania/tuningu
Dlatego wcześniej zasugerowałem że to będzie dotyczyło raczej tylko "spacerów" wewnątrz obiektów.
Ikona tych 'stóp' pewnie nie będzie zawsze dostępna - więc moze nie być mowy o wychodzeniu w trakcie jazdy czy postoju na parkingach/stacjach.
To moje takie przewidywania - ale co wymyśli faktycznie SCS tego nikt nie wie Tongue
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22/02/2020 04:42 PM przez RadolSzczecin.)
22/02/2020 04:39 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Radzio
Arturos2210 Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 10
Dołączył: 18/12/2015
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #25
RE: Patch 1.37 i przebudowa miast francuskich.
a kiedy ma być ten patch bo mam 1,36 i nie ma żadnej aktualizacji
27/04/2020 02:13 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
jakub0906 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 64
Dołączył: 03/06/2012
Reputacja: 0
Podziękował: 57
Podziękowano mu 33 raz(y)
Post: #26
RE: Patch 1.37 i przebudowa miast francuskich.
(27/04/2020 02:13 PM)Arturos2210 napisał(a):  a kiedy ma być ten patch bo mam 1,36 i nie ma żadnej aktualizacji

Zgodnie z harmonogramem czyli jak będzie gotowy do wydania to wyjdzieBiggrin2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27/04/2020 02:45 PM przez jakub0906.)
27/04/2020 02:44 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
BLACKVARRIOR Offline
Fan SCS
**
Użytkownik

Skąd: Cieplice
Liczba postów: 53
Dołączył: 08/02/2014
Reputacja: 1
Podziękował: 7
Podziękowano mu 44 raz(y)
Post: #27
RE: Patch 1.37 i przebudowa miast francuskich.
Wersja 1.37 jest już oficjalna, co o niej sądzicie?

Oczekiwałem, że będą rewolucyjne zmiany w dźwięku, ale to, co zobaczyłem w tej wersji to mogę na początku powiedzieć, że ruch uliczny i pogłos w tunelach jest w porządku, natomiast pogłos pod mostami jest nieco przesadzony nie? (Chodzi mi o te wąskie mosty).

Dźwięki ciężarówek to już każdy wie o co chodzi, mają te nagrania, byli, nagrywali, ale i tak jest do kitu, już nawet na OpenGL EVR robił od tych SCSowskich na FMODzie o wiele lepsze dźwięki silników wszystkich ciężarówek... Gracze na forum pisali, że Mack Anthem i T680 im dobrze jedynie wyszły, a reszta wiadomo (ATS). Na forum SCSu niektórzy im dobrze jadą po dźwiękach.

Pociągi nawet dobrze teraz brzmią, o wiele lepiej niż na 1.36, ale nie na każdym przejeździe kolejowym są dźwięki semaforów (przynajmniej u mnie w okolicy, jeden na 6 ma dźwięk semafora), ale ok nie przeszkadza mi to bardzo w grze.

Reszta tych funkcjonalności, tzn. otwieranie okien, nowa scena garażu, nowy typ naczepy, ok cieszy mnie to, miłe dodatki.

Jak ktoś nie zauważył w becie, a już w oficjalnej to przybliżanie mapy świata już jest płynne, po prostu przybliżanie na mapie nie jest już takie wolne jak w 1.36.

Może się czepiam, może jestem doczepliwym ciulem, ale 1.37 miało być czymś rewolucyjnym, ale za bardzo im to nie wyszło. Jak pisali na blogu jest to pierwsza faza implementacji FMODA i może w przyszłości się wiele zmienić jak z dx 11, mam taką nadzieję.

PS. Wam też podczas jazdy jak chcecie wejść do menu za pomocą escape to na chwilę wam zatnie grę? Nie zawsze się to dzieje.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05/05/2020 10:42 AM przez BLACKVARRIOR.)
05/05/2020 10:28 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bozo Offline
Zimol
******
Moderator

Skąd: Będzin
Liczba postów: 3,816
Dołączył: 16/06/2015
Reputacja: 81
Podziękował: 3392
Podziękowano mu 6038 raz(y)
Post: #28
RE: Patch 1.37 i przebudowa miast francuskich.
Ja na razie nie pobieram. Ktoś na Forum SCS pisał, że po przejściu na 1.37, jak się cofa z powrotem do 1.36 psuje się save, bo wtedy wersja 1.36 ma numerek 1.36.2.24 a nie 1.36.2.55 - jeżeli mnie pamięć nie myli dodali w nim HS Pack czy jakoś tak. Wolę nie ryzykować Big Grin. Z dużo do stracenia (modów) :E.

P.s. Jakby ktoś miał lepsze info proszę napisać Smile.

Punk to brudas, punk to śmieć
Punk nie umarł, Punk's Not Dead
05/05/2020 11:09 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Deczor Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Dublin
Liczba postów: 479
Dołączył: 24/03/2014
Reputacja: 16
Podziękował: 280
Podziękowano mu 455 raz(y)
Post: #29
RE: Patch 1.37 i przebudowa miast francuskich.
Ja też odpuszczam, obadałem w ATSie, jest fajnie ale nie na tyle żeby w ETSie czekać na Pro Modsa, jak go dostosują 1.37 to dopiero wtedy zaktualizuję grę.
05/05/2020 11:35 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
bumbumek Offline
stary gracz z czasów ZX-Spectrum
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 1,414
Dołączył: 26/05/2014
Reputacja: 84
Podziękował: 2544
Podziękowano mu 2513 raz(y)
Post: #30
RE: Patch 1.37 i przebudowa miast francuskich.
Nie ma opcji bym to zainstalował, dopóki nie będzie ProModsa i RusMap dla tego pacza.
05/05/2020 11:56 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa