Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 23 głosów - 4.43 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Per-Trans
Autor Wiadomość
BorUwa Offline
WEST TO EAST
****
Trucker

Skąd: Biała Podlaska
Liczba postów: 1,217
Dołączył: 18/07/2017
Reputacja: 36
Podziękował: 1801
Podziękowano mu 1745 raz(y)
Post: #151
RE: Per-Trans
Właściwy człowiek na właściwym miejscu Cool relacja jak zwykle super u was! Wink




Image
22/04/2020 05:02 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: WeiserPL
Wawrzyn5252 Offline
Truck-Spotter
****
Trucker

Skąd: Międzyrzecz [FMI]
Liczba postów: 1,651
Dołączył: 13/07/2015
Reputacja: 55
Podziękował: 1078
Podziękowano mu 1519 raz(y)
Post: #152
RE: Per-Trans




Image

Piła (PL) (baza) --> Wałcz (PL) --> Umeå (S)

Grzejniki (18t)


Czwartek

Trafił mi się piękny strzał na północ Szwecji za Sztokholm, także byłem bardzo zadowolony bo nie było mnie tam jeszcze. Na 15 miałem awizację u naszego stałego kontrahenta, czyli Vogel&Noot w Wałczu, gdzie miałem ładować 18 ton grzejników z rampy. O 13:30 byłem już na bazie by na spokojnie wpakować się do auta i rozgrzać DAFa. Pogoda zbytnio nie dopisywała bo zaczęło padać, ale jednak ta wysoka Szwecja mnie motywowała na tyle, że chciało mi się tam jechać Tongue Na szczęście nie musiałem wychodzić na ten deszcz bo to na załadunku magazynierzy przynosili mi papiery do kabiny. Swoją drogą to poładowali mnie w 1,5 godziny i pognałem w stronę Świnoujścia bo miałem tam prom na 21. Poleciałem DK10, a na Stargardzkiej zjechałem na S3. Za Stargardem przestało padać, po czym dojeżdżając już do Świnoujścia znowu zaczęło padać. Miałem nadzieję, że na północy ta pogoda będzie stabilniejsza i na szczęście się nie myliłem. Około 2 godziny przed wypływem byłem już na parkingu i leciała już pauza. Godzinę później zacząłem wjeżdżać na prom, jak się okazało byłem w środku kolejki, więc nawet dobrze. Dali mnie na górę promu, wyciągnąłem spakowane wcześniej rzeczy, odniosłem je do kajuty i poszedłem do restauracji zjeść kolację. Jedzenie szału nie robiło bo w końcu płynąłem TT-Line Tongue Po jedzeniu poszedłem do kajuty i usnąłem po dwóch odcinkach Szkoły dla elity.

Image

Image

Image

Image

Image

Piątek

Budzik mnie obudził po jakiejś 3, więc wstałem i czekałem na to aż dopłyniemy do portu. Punkt 4:15 i w kabinie oczekuję, aż będę już mógł zjeżdżać z promu. Jako, że byłem w środku, więc po około 30 minutach wyjechałem na ląd. Zostało mi lekko ponad 2 godziny pauzy do dokręcenia, więc kierunek na najbliższy parking i do wyra dalej spać Tongue Obudziłem się dzięki budzikowi jakoś o 6, ogarnąłem się, zjadłem śniadanie. W międzyczasie obszedłem parking w poszukiwaniu ciekawych dużych do sfotografowania. Trafiły się akurat 3 Volva od Kreissa boogie oraz jeden jakiś porobiony zestaw no name'owy. Na tacho 11h01min i ruszamy. E6 do Malmö, następnie na zjeździe w stronę Helsingborgu. Obwodnica Malmö poszła bardzo luźno, lepiej niż myślałem. W drodze zadzwoniłem sobie do cioci, która mieszka w Helsingborgu z informacją, że jestem w okolicy, ale niestety nie ma szans na spotkanie bo czas goni, może w drugą stronę, ale no cóż :/ Dalej zjeżdżamy na E4, którą będę się snuć do samego celu. Pogoda była świetna do jazdy, więc przy Manieczkach jechało się genialnie. Widoki były jeszcze lepsze bo za Jönköping jest chyba drugie największe jezioro w Szwecji, gdzie autostrada biegnie wzdłuż brzegu. Świetne doświadczenieWykrzyknik Nie zauważyłem kiedy, a tutaj zaraz czas się kończy, więc w Mantorp na pompie wyszła pauza. Standardowa procedura, szybki obiad, mycie garów, obejście zestawu i jedziemy dalej. Dalsza droga poszła bez żadnych utrudnień, jedynie przykorkowało się w Sztokholmie bo właśnie trafiłem na godziny szczytu. Teoretycznie pauzę zacząłbym jakoś po 16, także miałem nieco czasu na jakieś pierdoły. Trafiło mi się tak, że 11stkę zacząłem kręcić w Gävle na CircleK. Miejscówka idealna na foty, pogoda również, więc aparat w ruch! Ostatecznie złapałem duuuużo ciekawych skandynawskich zestawów lecących na koło podbiegunowe oraz parę Holendrów Big Grin Po około 1,5 godzinie polowania powrót do kabiny i coś trzeba było upichcić. Grill jednorazowy, otwieramy naczepę, piwko i tak można żyć. W końcu sezon się zaczął Big Grin Później poszedłem się wykąpać na pompę i po toalecie obejrzałem przy następnym piwku serial.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Sobota

Wstałem po 4, szybkie ogarnięcie i punkt 4:31 ruszamy. Dużo nie będę pisał bo nie ma co nawet zbytnio Tongue Widoki przednie, droga idzie jak po maśle. Ładna panorama miasta w Härnösand, później jazda wiaduktami nad zatokami. Sundsvall przeszło gładko i w Örnsköldsvik wykręciłem 45' na jakimś miniaturowym parkingu. Szczerze mówiąc to dojechałem tam mając na tachografie 4h 28min, także na styk. Za Örnsköldsvik roboty drogowe i zwężka do jednego pasa. Do samej Umei poszło elegancko bez żadnych problemów. Tam z E4 zjechałem na drogę 363, a z niej prosto na zakład XL-Bygg zajmująca się rozprowadzaniem materiałów budowlanych. Stanąłem pod płotem i poszedłem do biura. Miła Pani powiedziała mi, że jak się zwolni rampa numer 5 to mam się podstawić pod nią. Poczekałem ponad 30 minut i podjechałem. W tym czasie szukałem jakiegoś miejsca na spędzenie weekendu. Chciałem stanąć gdzieś blisko wody, ale nie za blisko lotniska, żebym miał możliwość zaśnięcia Tongue Szczerze mówiąc to myślałem, że więcej jest tych parkingów w okolicy, a tutaj może mam dwie propozycje. Uznałem, że pojadę na pauzę na Shell gdzie przynajmniej mam toaletę. Z prysznicem trochę gorzej, ale bez problemu mogę się wykąpać w kabinie w misce Tongue Zajechałem, otworzyłem browara i zacząłem obrabiać zdjęcia z piątku. A z wcześniejszego polowania wrzuciłem zdjęcia na forum Big Grin Powrót mam nagrany, także również szykuję się ładny strzał, ale to na następną relację Big Grin Do zobaczeniaWykrzyknik

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Chciałbym was zaprosić do followania nowego, drugiego konta na flickru gdzie będę wrzucał głównie zdjęcia z reala, ale także z ETSa Big Grin
Link poniżej:


https://www.flickr.com/photos/188076441@N05/?


Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23/04/2020 02:07 PM przez Wawrzyn5252.)
23/04/2020 02:02 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: K00paj , PLAYER , WeiserPL , dominikborko3
K00paj Offline
Adamos
**
Użytkownik

Skąd: Kalisz (PK)
Liczba postów: 401
Dołączył: 27/02/2019
Reputacja: 12
Podziękował: 387
Podziękowano mu 409 raz(y)
Post: #153
RE: Per-Trans
Wszystkie foty na poziomie jak zawsze, a teraz zaczynam czytać relację

23/04/2020 02:04 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Wawrzyn5252
DawidK Offline
Vip
***
ViP

Skąd: GLE
Liczba postów: 841
Dołączył: 24/06/2015
Reputacja: 25
Podziękował: 856
Podziękowano mu 1215 raz(y)
Post: #154
RE: Per-Trans
Wysoki poziom, oby tak dalej Tongue

23/04/2020 02:24 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Wawrzyn5252
Tedy Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 4,479
Dołączył: 09/05/2012
Reputacja: 88
Podziękował: 5322
Podziękowano mu 5362 raz(y)
Post: #155
RE: Per-Trans
Kolejna fotorelacja, która robi duże wrażenie. Bardzo dobrze się czyta i jeszcze lepiej ogląda - leci 10/10
23/04/2020 04:23 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Wawrzyn5252
PLAYER Offline
Zabujca
***
ViP

Skąd: Tak
Liczba postów: 1,353
Dołączył: 17/05/2019
Reputacja: 113
Podziękował: 2863
Podziękowano mu 1266 raz(y)
Post: #156
RE: Per-Trans
Fajne fotki a szczególnie relacja.
23/04/2020 04:36 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Wawrzyn5252
Johny Trucker Offline
Per - Trans Racing Team
****
Trucker

Skąd: PODHALE/ORAWA
Liczba postów: 734
Dołączył: 23/12/2017
Reputacja: 60
Podziękował: 272
Podziękowano mu 890 raz(y)
Post: #157
RE: Per-Trans
Megaaa robota Heart

"Success never sleeps, work hard in silence and that your success be the noise"
23/04/2020 10:26 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Wawrzyn5252
WeiserPL Offline
Mar-Trans
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 373
Dołączył: 19/07/2016
Reputacja: 15
Podziękował: 723
Podziękowano mu 621 raz(y)
Post: #158
RE: Per-Trans
Bardzo dobrrrra robota Big Grin
24/04/2020 01:48 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Wawrzyn5252
WeiserPL Offline
Mar-Trans
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 373
Dołączył: 19/07/2016
Reputacja: 15
Podziękował: 723
Podziękowano mu 621 raz(y)
Post: #159
RE: Per-Trans
Siema! Tym razem trochę krótsza relacja, bo tylko z dwóch dni tego tygodnia, ale spokojnie, bo stwiedziłem, że podzielę trasę na dwie części, więc oto pierwszaWink :




Image

Piła-Esbjerg-Vejen
Niedziela-Poniedziałek:
I lecimy znowu na Danię! Spoko, bo lubię tam jeździć, jedyny minus, że znowu wyjazd w niedzielę po południu, ale co zrobić. Tak jak wspominałem w poprzedniej mojej relacji, pod koniec jeszcze wcześniejszego tygodnia robiłem krajówkę spod Białegostoku do Gdynii, a w sobotę rano załadowałem się w Pruszczu Gdańskim w firmie Crown Packaging 19 tonami puszek, ale takich na karmę dla zwierząt, i wróciłem z tym na bazę. Także trzeba wyjeżdżać. Przyjechałem na bazę około 17:30, wpakowałem rzeczy, odpaliłem gruza, karta w tachografie i o 18 można ruszać, co by na 3 godziny dolecieć na granicę w Kołbaskowie i tam wypauzować się do końca zakazu. Słońce ładnie świeciło to aż chce się jechać. Wyjechałem na DK10 i kierunek Szczecin. W niedzielę zawsze ruch jest w miarę mały, ale teraz to już wyjątkowo. Jedynie pojedyncze duże leciały, które tak samo zaczęły tydzień pracy w niedzielą jak ja. W Wałczu też pustki, potem lasy i małe miejscowości, i tym sposobem dojechałem do Szczecina, gdzie z DK10 zjechałem na A6 w kierunku na granicę. Stanąłem na pauzę na Orlenie, choć miejsca nie było łatwo znaleźć, bo część kierowców tak samo jak ja zaplanowało poczekać tam na koniec zakazu u Niemca. O 22 wszyscy ruszyli! No i nocka się szykuje. Kawałek A11 i dalej A20 wzdłuż niemieckiego wybrzeża. W nocy jak to w nocy, za dużo ciekawego się nie dzieje, byle nie zasnąć. Kolejna pauza po prawie 4h jazdy na parkingu Schoneberger obok Lubeki. Dalej w Bad Segeberg skończyła się autobahna, więc kawałek landówki numer 205, żeby dojechać do Neumunster, gdzie wskoczę na autostradę numer 7. Szlak tym co na Danię latają pewnie dobrze znany. Potem jak zjechałem na węźle to już cały czas w stronę granicy D-DK w Padborgu, gdzie wykręcę sobie pauzę. Tu już było widać większy ruch. Przejście graniczne bez kontroli i po nocnej walce stanąłem na znanej mi stacji AS24. Pauza 9 godzin. Te spanie w dzień nie służy mi za dobrze. Na początku po nocce chce ci się mega spać, a koło południa słońce wali w kabinę i ruch wokół taki, że już nie można dalej zasnąć. Także od 13 już nie spałem. Skorzystałem z wolnego czasu i umyłem sobie szyby oraz zrobiłem omlet na śniadanio-obiad. O 14:45 wraz z końcem pauzy ruszyłem na duńskie drogi. Dzisiaj jeszcze trzeba zrzucić. Zostało mi 150km do zrzutki w Esbjergu, więc jest co gonić. Wybrałem, że zamiast zjechać na landówkę w miejscowości Aabenraa i lecieć takim skrótem, polecę lekko okrężnie autostradą E45 do Kolding i stamtąd E20 do celu. Bo wiecie, w Danii bardziej na prędkość trzeba uważać to jak wioski to od razu hamowanie, bo a nuż jakiś fotoradar albo polizei, a mi się nie uśmiecha płacić ich sporych mandatów. Także jechałem sobie cały czas na tempomacie 85. Firma, w której miałem zrzutkę nazywała się C&D Foods. Produkują oni właśnie karmę dla zwierząt. Pomimo, że pracują do godziny 17, a ja byłem tam dopiero o 16:35, ale że potrzebne im są te puszki wiadomo do produkcji to wzięli mnie jeszcze dzisiaj. I pasuje kurde! 30 minut i po robocie. Miałem już namiar na kolejne zlecenie, a dokładnie załadunek w Vejen w firmie Mapei. Co prawda dopiero jutro, ale stwierdziłem, że mam czas jazdy w zapasie to podlecę te 40 minut pod firmę i wypauzuję się do rana. Tak też zrobiłem. Pauza do rana, a trasę dostałem ciekawą, bo polecę z tym do ich magazynu aż na Węgrzech pod Budapesztem. Kilometry trzeba kręcić! Ale to w następnej relacji. Czas na foty.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Mam nadzieję, że relacje z poziomem nie spadają i nadal się podobają. Trzymajta się tam!
25/04/2020 12:46 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Wawrzyn5252
Tedy Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 4,479
Dołączył: 09/05/2012
Reputacja: 88
Podziękował: 5322
Podziękowano mu 5362 raz(y)
Post: #160
RE: Per-Trans
Wyśmienita fotorelacja. Jest co poczytać i pooglądać. Trzymasz ciągle bardzo wysoki poziom co się tylko chwaliBrawaBrawaBrawa10/10
25/04/2020 01:13 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: WeiserPL
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa