Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Miejsce do zgłaszania błędów gry.
Autor Wiadomość
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #10
RE: Miejsce do zgłaszania błędów gry.
Taki dział to dobry pomysł - trudno jednak znaleźć kogoś kto gra i testuje kompletnie bez modów Tongue
Ja mogę Wam podrzucić instrukcje.

Biegły angielski wcale nie jest potrzebny - i tak Wy nie podajecie ostatecznie tego do SCS-u. (Ja często używałem translatora)
Tutaj lepiej podawać po polsku - a rolą testera jest wrzucenie tego w odpowiedniej formie już na platformę SCS-u
Nie ma czegoś takiego jak błąd 'zgłoszony przez forum' - ostatecznie podaje go i tak "jednostka" - czyli któryś z testerów.
SCS posiada własną platformę zwaną BugTracker

Priorytet błędu jest zależny od... samego rodzaju błędu i też priorytet nadaje tester.

Co do Piotra to na swoim Blogu stworzył on chyba specjalną zakładkę do zgłaszania błędów.

Tutaj na forum możecie podawać tak błędy (jest to jakby tłumaczenie instrukcji dla testerów i tak też m/w wymagałem aby mi podawano błędy np. na mapie)
--------------------------
a) W Dokumentach w katalogu Euro Truck Simulator 2 odszukujemy i otwieramy notatnikiem plik config.cfg
b) W liniach o nazwie uset g_screenshot_on_bug "0" oraz developer "0" zmieniamy wartość z '0' na "1" i zapisujemy. (działa na każdym profilu)
c) Podczas uruchomionej gry, w sytuacji którą chcemy uwiecznić na obrazku i zapisać współrzędne miejsca, wciskamy klawisz "F11" (mozemy użyc kamery '0' )
d) W ukazanym oknie na środku ekranu wpisujemy np. krótką notkę odnośnie błędu np. wspisujemy tytuł WARSZAWA ZDUBLOWANY ZNAK i potwierdzamy klikając na "REPORT SCR"

Teraz, w katalogu "screenshot" zostanie zapisany obrazek w .PNG którego nazwa będzie w takiej postaci "bug_20130215_005514_11287_26_-8671"

Najważniejsze jest w Dokumentach, w pliku 'bugs.txt" , gdzie pojawi sie odpowiedni wpis z tytułem jaki nadaliśmy w oknie, datą i godziną zapisu , oraz sektorem i współrzędnymi miejsca na mapie gdzie zrobiliśmy zdjęcie np:
WARSZAWA ZDUBLOWANY ZNAK [21/10/2013 15:26] (sec+0008-0004);34538.5;45.8923;-15900.8

Cały taki wpis z pliku bugs.txt , wraz z obrazkiem podajemy w temacie na forum.
-----------------------------------

Oczywiście to jest przykład zapisywania błędów na mapie, co innego inne błędy.
Rolą testera jest opisanie w miarę dokładnie i pokazanie o co chodzi.
Zaleca się aby na zdjęciu, fragment do którego się odnosimy był zaznaczony czerwoną ramką - jesli jest coś trudne do zlokalizowania
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30/03/2016 11:29 AM przez RadolSzczecin.)
29/03/2016 07:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , Borsuk , MirM , Thor , .:KoxTrucker:. , limowski
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Miejsce do zgłaszania błędów gry. - RadolSzczecin - 29/03/2016 07:54 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa