Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ProMods 2.32 + PR 2.3.1
Autor Wiadomość
Lukasz78 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 62
Dołączył: 20/12/2017
Reputacja: 1
Podziękował: 0
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #6
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1
Ja juz mam zaktualozowanego do wersji 1.33 , co do kolejnosci map to korzystalem tu z watku Bozo. na poprzedniej wersji 1.33 wszystko bylo ok, na nowej juz nie jest. Da sie cofnac aktualizacje do poprzedniej wersji? kilka ostatnich linijek loga
00:03:43.014 : <ERROR> [unit] File '<../../dlc_balt.scs | >/def/world/road_look.template.dlc_balt.sii':
00:03:43.014 : <ERROR> [unit] The unit '_nameless.232.01b2.6950' of type 'road_template_variant' has dangling pointer (to 'traffic_lane.road.local.tram') in the attribute named 'lanes_left'.
00:03:43.014 : <ERROR> [unit] File '<../../dlc_balt.scs | >/def/world/road_look.template.dlc_balt.sii':
00:03:43.014 : <ERROR> [unit] The unit '_nameless.232.01b2.6950' of type 'road_template_variant' has dangling pointer (to 'traffic_lane.road.local.tram') in the attribute named 'lanes_right'.
00:03:43.014 : <ERROR> [unit] File '<../../dlc_balt.scs | >/def/world/road_look.template.dlc_balt.sii':
00:03:43.015 : <WARNING> [unit] The pointer to 'traffic_lane.road.local.tram' looks like dangling pointer.
00:03:43.015 : <ERROR> load_filtered_unit_array() - Failed to load units from file (/def/world/road_look.template.dlc_balt.sii)
00:03:43.016 : <ERROR> management\core_asset_catalog.cpp(1231): ?load_road_data@core_asset_catalog_u@prism@@AEAAXXZ: Data error.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18/12/2018 02:14 PM przez Lukasz78.)
18/12/2018 01:41 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - michalz - 17/12/2018, 10:11 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - Lukasz78 - 18/12/2018, 09:32 AM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - adamix - 18/12/2018, 10:42 AM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - Lukasz78 - 18/12/2018, 01:10 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - adamix - 18/12/2018, 01:33 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - Lukasz78 - 18/12/2018 01:41 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - adamix - 18/12/2018, 04:09 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - Bozo - 18/12/2018, 04:17 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - adamix - 18/12/2018, 05:04 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - Lukasz78 - 18/12/2018, 05:05 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - Bozo - 18/12/2018, 05:06 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - adamix - 18/12/2018, 05:09 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - michalz - 19/12/2018, 06:42 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - Bozo - 19/12/2018, 07:30 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - Gadd - 24/12/2018, 03:26 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - elot360 - 24/12/2018, 05:02 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - xxtrokerxx - 24/12/2018, 08:32 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - Bozo - 24/12/2018, 08:46 PM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - Dawid2849 - 25/12/2018, 10:23 AM
RE: ProMods 2.32 + PR 2.3.1 - zygus27 - 02/01/2019, 02:27 AM

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jak połączyć ProMods z ProMods Trailers & Company? Kurdianeł 3 2,984 11/09/2016 01:01 PM
Ostatni post: djdarklighter

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa