Logowanie Zarejestruj


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem w rejonie Dax - PM 2.67
Autor Wiadomość
Quba007 Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 3
Dołączył: 31/10/2023
Reputacja: 0
Podziękował: 2
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #1
Problem w rejonie Dax - PM 2.67
Witam.
Od jakiegoś czasu zacząłem mieć problem z wyrzucaniem z gry w momencie otwarcia i zbliżenia o jedną wartość obrazu na mapie. Działo się to tylko i wyłącznie wtedy, kiedy miałem podjęty ładunek- bez niego mogłem otwierać mapę i zoomować dowolnie...
Wczoraj do tego problemu doszedł kolejny - nijak nie mogę przebrnąć przez drogę od Bayonne w kierunku Bordeaux, na wysokości miasta Dax.
Jedyne mody, jakie mam aktywowane to Volvo od Sanax'a, Schmitz SKO od JuseeTV no i samego PM'a.
Poniżej wklejam link do gameloga pobranego wczoraj natychmiast po wystąpieniu błędu.

Mam nadzieję na pomoc z Waszej strony, przyznam, że nie jestem biegły w tych problematycznych kwestiach związanych z symulatorem.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.


Edit:
Dziś wyrzuca mnie już częściej, w innych miejscach - teraz np koło Bilbao. Dorzucam świeży gamelog, może to coś rozjaśni - dla mnie to czarna magia Wink

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04/11/2023 09:50 PM przez Quba007.)
04/11/2023 09:15 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Wiadomości w tym wątku
Problem w rejonie Dax - PM 2.67 - Quba007 - 04/11/2023 09:15 PM
RE: Problem w rejonie Dax - PM 2.67 - Bozo - 06/11/2023, 10:31 AM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa