Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Blender] - Nakładanie tekstur na model
Autor Wiadomość
VresT Offline
LwG!
******
Moderator

Skąd: Z Polski
Liczba postów: 2,361
Dołączył: 04/06/2013
Reputacja: 148
Podziękował: 1813
Podziękowano mu 3186 raz(y)
Post: #1
[Blender] - Nakładanie tekstur na model
Teksturę można zapisać w dowolnym formacie, Blender to przeczyta. Jednak w grze już musi być DDS.
Wytłumaczę w punktach, co zrobić żeby tekstura była widoczna na modelu:
-importuj model
-zaznacz część, na której ma być skin (najlepiej kabinę)
-przejdź do zakładki "object data" i wybierz "UVMap.001":
Image

-teraz przejdź do zakładki "Textures" (1), wybierz teksturę "empty" (2), kliknij na ikonę (3) aby otworzyć teksturę. Wybierz swojego skina:
Image

-powinno już zadziałać, jednak sprawdź ustawienia położenia tekstury, musi być tak jak tutaj:
Image

-po każdej edycji tekstury musisz ją "odświeżyć" w blenderze, żeby się zaktualizowała:
Image

Powinno to wyglądać mniej-więcej tak:
Image

Poradnik by Szeryff123

Nie było zakazów wynoszenia na inne fora Wykrzyknik

Pzdr.

Image

Przed napisaniem posta zapoznaj się z regulaminem,bądź skonsultuj się z Administratorem lub Moderatorem, gdyż każdy post niewłaściwie napisany zagraża twojemu poziomowi ostrzeżeń.
16/03/2014 03:58 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
[Blender] - Nakładanie tekstur na model - VresT - 16/03/2014 03:58 PM
RE: [Blender] - Nakładanie tekstur na model - SztywnyFred - 16/03/2014, 04:08 PM

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Brick [Blender ] Teksturowanie kostki z użyciem 6-ciu osobnych tekstur Adam.J 0 1,620 22/02/2020 06:02 PM
Ostatni post: Adam.J

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa