Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AM i A1 czyli 50cm3 i 125cm3
Autor Wiadomość
Derbiak Offline
Jedyne czego nie odmawiam to pacierza
**
Użytkownik

Skąd: Piła
Liczba postów: 16
Dołączył: 30/06/2014
Reputacja: 3
Podziękował: 343
Podziękowano mu 195 raz(y)
Post: #9
RE: AM i A1 czyli 50cm3 i 125cm3
Powiem tak, poczekaj rok i rób na A1. Nie warto się pchać w 50' tki, więcej hałasu robi niż to warte. Mając AM toczysz się 45 km/h jak wiemy większość motorowerów jest odblokowana, gdzie psiarnia się sra o takie coś. Jadąc motorowerem 80 km/h silnik wyje, tłok mało co Ci nie wyskoczy przez głowicę a jak lecisz sobie 125 ccm te 80/90 km/h to silnik mniej się zmęczy co zwiększa jego żywotność. Mówiąc krótko rób A1. Big Grin

Image
11/05/2015 10:05 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
AM i A1 czyli 50cm3 i 125cm3 - Matias00 - 11/05/2015, 08:52 PM
RE: AM i A1 czyli 50cm3 i 125cm3 - Daf€6 - 11/05/2015, 10:00 PM
RE: AM i A1 czyli 50cm3 i 125cm3 - Derbiak - 11/05/2015 10:05 PM
RE: AM i A1 czyli 50cm3 i 125cm3 - VresT - 12/05/2015, 05:57 AM
RE: AM i A1 czyli 50cm3 i 125cm3 - Zwiadek - 12/05/2015, 09:39 AM
RE: AM i A1 czyli 50cm3 i 125cm3 - skaecik - 12/05/2015, 10:35 AM
RE: AM i A1 czyli 50cm3 i 125cm3 - VresT - 12/05/2015, 02:16 PM
RE: AM i A1 czyli 50cm3 i 125cm3 - Daf€6 - 12/05/2015, 04:08 PM
RE: AM i A1 czyli 50cm3 i 125cm3 - VresT - 12/05/2015, 04:16 PM
RE: AM i A1 czyli 50cm3 i 125cm3 - Iruś - 21/06/2015, 02:25 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa