Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DLC Arizona
Autor Wiadomość
hCYk Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 228
Dołączył: 25/11/2014
Reputacja: 3
Podziękował: 153
Podziękowano mu 182 raz(y)
Post: #11
RE: DLC Arizona
Drogi Arizony
Arizona nie będzie tylko kolejnym takim samym dodatkiem poszerzającym obszar gry. Nasza praca nad Kalifornią i Nevadą rozpoczęła się ponad dwa lata temu, i nawet po całym procesie tworzenia i udoskonalania, styl budowania i projektowania mapy oraz dróg został oparty o nasze stare narzędzia i metody tworzenia. W międzyczasie nasz zestaw narzędzi dojrzał podczas prac zespołu ETS2 nad Skandynawią i dodatkiem Vive la France, tak że zespół pracujący nad Arizoną może wykorzystać możliwości nowego modularnego systemu w tworzeniu wszelkich ścieżek komunikacyjnych.

Wszystko wygląda lepiej za sprawą tekstur o wyższych rozdzielczościach i dzięki lepszej metodzie łączenia poszczególnych elementów. Jednak co ważniejsze, w przeciwieństwie do starych, ograniczających, monolitycznych i dużych części skrzyżowań, nowy modularny system jest zdecydowanie bardziej elastyczny. Możemy odtworzyć charakterystyczne skrzyżowanie w bardzo wierny sposób. Mamy do dyspozycji wiele rodzajów poboczy i chodników, które po połączeniu z odpowiednimi rodzajami nawierzchni i filarami pozwalają nam budować spójne stylistycznie wiadukty.

We wszystkich naszych grach, począwszy od 18 Wheels of Steel aż do American Truck Simulator, mieliśmy niedostatecznie dużo miejsca w naszej pomniejszonej rzeczywistości. Zawsze mieliśmy za mało powierzchni żeby utworzyć i połączyć ze sobą te różne i skomplikowane elementy infrastruktury drogowej w skrzyżowania z prawdziwego zdarzenia.

Jeśli chodzi o Arizonę, od początku staraliśmy się jednoznacznie oddzielić drogi pozamiejskie od miast i autostrad za pomocą odpowiednich typów skrzyżowań. Ma to również swoje pozytywne skutki uboczne – limity prędkości mogą być teraz bardziej zrozumiałe i logiczne, co powoduje spokojniejszą i płynniejszą jazdę.

Bogaty system znaków poziomych czyni drogi bardziej autentycznymi. Ulepszyliśmy i wzbogaciliśmy również system znaków ostrzegawczych i informacyjnych

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Oryginalny wpis:
http://blog.scssoft.com/2016/04/arizona-...twork.html

29/04/2016 07:31 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Makson , VresT , .:KoxTrucker:.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
DLC Arizona - Marek_30 - 01/03/2016, 06:33 PM
RE: DLC Arizona - limowski - 01/03/2016, 07:12 PM
RE: DLC Arizona - Szczuru - 01/03/2016, 08:59 PM
RE: DLC Arizona - Darecki19 - 06/03/2016, 02:42 PM
RE: DLC Arizona - Arturos2210 - 16/03/2016, 08:12 AM
RE: DLC Arizona - Peli - 31/03/2016, 05:26 PM
RE: DLC Arizona - RadolSzczecin - 31/03/2016, 05:34 PM
RE: DLC Arizona - hCYk - 28/04/2016, 10:22 AM
RE: DLC Arizona - Wawrzyn5252 - 28/04/2016, 02:07 PM
RE: DLC Arizona - .:Seba11:. - 28/04/2016, 02:35 PM
RE: DLC Arizona - hCYk - 29/04/2016 07:31 PM
RE: DLC Arizona - .:KoxTrucker:. - 29/04/2016, 07:38 PM
RE: DLC Arizona - Narzew - 29/04/2016, 08:51 PM
RE: DLC Arizona - MirM - 29/04/2016, 09:05 PM
RE: DLC Arizona - Thor - 29/04/2016, 09:52 PM
RE: DLC Arizona - Narzew - 29/04/2016, 10:41 PM
RE: DLC Arizona - FHA - 29/04/2016, 10:47 PM
RE: DLC Arizona - MirM - 29/04/2016, 10:55 PM
RE: DLC Arizona - Narzew - 29/04/2016, 11:22 PM
RE: DLC Arizona - hCYk - 13/05/2016, 04:13 PM
RE: DLC Arizona - Marek_30 - 26/05/2016, 02:59 PM
RE: DLC Arizona - Narzew - 26/05/2016, 03:05 PM
RE: DLC Arizona - Thor - 26/05/2016, 04:49 PM
RE: DLC Arizona - djdarklighter - 26/05/2016, 05:00 PM
RE: DLC Arizona - Thor - 26/05/2016, 05:41 PM
RE: DLC Arizona - djdarklighter - 26/05/2016, 06:09 PM
RE: DLC Arizona - Thor - 26/05/2016, 09:21 PM
RE: DLC Arizona - Thor - 29/05/2016, 07:04 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa