Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiat Seicento Young 900ccm
Autor Wiadomość
malina_pwl Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Wolsztyn
Liczba postów: 37
Dołączył: 12/10/2014
Reputacja: 0
Podziękował: 3
Podziękowano mu 21 raz(y)
Post: #1
Fiat Seicento Young 900ccm
Witam! Chciałbym Wam zaprezentować Fatalną Imitację Auta Turystycznego (w skrócie FIAT :E ) a rozchodzi się tu o model Seicento, czyli w tłumaczeniu na polski 600.

Auto kupiłem jakoś w październiku w stanie jeżdżącym, ale nadającym się też do napraw. O wnętrzu nie ma się zbytnio co rozpisywać, no bo co tu jest... Jak w każdym seico bieda Tongue
W życiu kieruję się cytatem "Życie jest zbyt krótkie, by jeździć serią". Jako, że jara mnie CarSwag, to w mojej głowie narodziła się "chora" wizja na to auto. Wiadomo, najpierw trzeba zrobić to, co najważniejsze, dopiero potem można grzebać dalej.

Do zrobienia mam:
1. Tuleje na tylnych wahaczach (stukają niemiłosiernie)
2. Inspekcja w bębnach (prawe koło coś nie do końca chce blokować)
3. Założyć linkę od ręcznego (stara się zerwała na śniegu :E )
4. Zrobić coś z lampami z przodu, bo wpadają pod maskę, jakby pas był krzywy

Po tych wszystkich wymaganych naprawach będę się brał już za poważniejsze mody (o ile będę miał kasę, albo nie znajdę E34 w dość dobrym stanie), czyli:

1. Gwint + rozpórki
2. Szeroka stal
3. Maska do pomalowania, ale tu jeszcze muszę pomyśleć, bo:
3.1 Będzie pomalowana w oryginalny kolor
3.2 Będzie pomalowana w czarny mat/półmat
4. Kierownica sportowa (sparco lub momo)
5. Fotele przód (albo skóra z E46 Coupe, albo z Golfa 4)
6. Przyciemnianie szyb (tylna i delikatnie przednie boczne)
7. Jakieś lepsze audio (na razie jest wrzucony do bagażnika głośnik od kompa 100w, niby coś tam tłucze, ale szału nie robi
8. Swap, tylko to już zależy od funduszy, bo wersje są 3
8.1.1 1.2 8V, na skrzyni 6b ze stilo
8.1.2 1.4 16V, również na skrzyni 6b ze stilo
8.1.3 1.4 T-Jet, nie mam pojęcia na jakiej skrzyni, z jakim sprzęgłem
Jeżeli już dojdzie do swapu, to:
8.2.1 Hamulce przód 257mm (wentylowane tarcze + zaciski z adapterem od Punto)
8.2.1 Adaptacja hamulców tarczowych z Fiata Uno (tylko przy 1.4 T-Jet, bo jednak bęben bardzo dobrze hamuje)

Zapomniałem jeszcze dopisać, że do wymiany mam zderzak z przodu (niby od sportinga, ale to jest szpachla, żywica i włókno, więc no...) i lampy do przyciemnienia (przód już gotowy)

Tak jak mówiłem wcześniej, wizja jest naprawdę chora, nawet nie wiem, czy wszystko zrobię, bo cały czas się rozglądam za BMW E34. Jak to mówią, są 2 uda: albo się uda, albo się nie uda :E

Fotki przecinaka:

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
06/02/2018 04:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: xUserN , filipmix024
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Fiat Seicento Young 900ccm - malina_pwl - 06/02/2018 04:54 PM
RE: Fiat Seicento Young 900ccm - xUserN - 06/02/2018, 05:20 PM
RE: Fiat Seicento Young 900ccm - Wąski - 07/02/2018, 04:18 PM
RE: Fiat Seicento Young 900ccm - limowski - 13/02/2018, 04:53 PM
RE: Fiat Seicento Young 900ccm - limowski - 13/02/2018, 05:28 PM
RE: Fiat Seicento Young 900ccm - Rosok - 30/12/2018, 07:18 PM
RE: Fiat Seicento Young 900ccm - limowski - 30/12/2018, 06:30 PM
RE: Fiat Seicento Young 900ccm - Ukaszeł - 31/12/2018, 01:04 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa