Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tunel
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34110
Podziękowano mu 15554 raz(y)
Post: #2
RE: Tunel
Zaznacz opcję "no collision" czyli wyłącz kolizje w modelu tunelu i powinno być OK.
A jak nad tunelem masz np. drogę to zaznacz opcję "No Boundary".
Jeśli góra tunelu jest nieprzejezdna dla gracza to też dobrze powyłączać wszelkie kolizje elementów nad tunelem - dla lepszego działania i optymalizacji.


Ps. Na przyszłość to w ME masz opcję włączenia podglądu kolizji (widać wszelkie "niewidzialne ściany" itp.) więc przy takich pracach warto sobie to sprawdzić przed zapisem mapki aby później uniknąć zaskoczenia w grze.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24/09/2018 12:58 PM przez Michal_Z_gno.)
24/09/2018 12:47 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Niktoś , Adam.J
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Tunel - Niktoś - 24/09/2018, 11:31 AM
RE: Tunel - Michal_Z_gno - 24/09/2018 12:47 PM

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tunel w edytorze Miedza 1 629 01/03/2022 09:23 PM
Ostatni post: Miedza

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa