Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Odpalanie MapEdytora na wersji 1.36.x i nowszych
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,099
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34105
Podziękowano mu 15548 raz(y)
Post: #1
Odpalanie MapEdytora na wersji 1.36.x i nowszych
Pewnie nie jedna osoba się zdziwi odpalając grę na 1.36.x, wpisując w konsolę komendę "edit …." aby odpalić edytora, podłubać sobie przy mapce i nic się nie wydarzy (edytor nie ruszy) Big Grin
Otóż w 1.36.x SCS trochę to skomplikowało i o tym właśnie jest ten mini poradnik.

A więc aby odpalić MapEdytor teraz należy przejść do folderu gdzie mamy zainstalowaną grę:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x64

Utworzyć skrót na pulpicie do pliku eurotrucks2.exe następnie kliknąć na ten skrót prawym przyciskiem myszy, wejść we Właściwości.
Teraz wybieramy zakładkę "Skrót" i szukamy opcji "Element docelowy"

Image

Jak już to mamy to na końcu po spacji dodajemy komendę:
-edit (jak budujemy mapkę od zera)
-edit europe (jak chcemy edytować standardową mapkę z gry)
-edit wlkp (jak chcemy edytować własną mapkę na osobnym module i tu po -edit wpisujemy nazwę tego modułu - u mnie jest to np. wlkp bo moduł mapki to wlkp.mbd)

Image

Na koniec klikamy Zastosuj i OK
I dopiero z tak utworzonego skrótu możemy odpalić Edytor aby pobawić się w mapowanie.

Jeśli mamy grę na steamie to pojawi się dodatkowo komunikat:
Image
I tu kilkamy OK


Ważne Wykrzyknik
W wersji 1.38.x wzwyż zmieniła się nazwa folderu gdzie zapisuję się mapka i tak zamiast map tworzymy teraz folder base_map w głównym folderze z zainstalowaną grą - bez tego wystąpi błąd przy próbie zapisu naszej mapki.
Image




Poradnik ma zastosowanie w wersji gry 1.36.x i nowszych
Autor poradnika: Michal_Z_gno
Zakaz kopiowania w całości bądź części.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23/08/2020 08:36 PM przez Michal_Z_gno.)
05/12/2019 08:44 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Heywood , MATAMET , Adam.J , Marian Kot , mangat , iwan4672 , Bozo , BaKing , PLAYER , Pablo1985a8 , Matz32 , PatrykPL , Jakubek , .:KoxTrucker:. , SHAKYxK!NG , RomBex_Games , TheBart95
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Odpalanie MapEdytora na wersji 1.36.x i nowszych - Michal_Z_gno - 05/12/2019 08:44 PM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Nicko - 05/12/2019, 09:58 PM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Heywood - 05/12/2019, 10:10 PM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Wąski - 06/12/2019, 11:18 AM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Michal_Z_gno - 06/12/2019, 01:40 PM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Jakubek1993 - 06/12/2019, 02:45 PM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - MineSDGame - 12/01/2020, 10:15 AM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Michal_Z_gno - 12/01/2020, 11:00 AM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa