Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Odpalanie MapEdytora na wersji 1.36.x i nowszych
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,102
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34114
Podziękowano mu 15562 raz(y)
Post: #5
RE: Odpalanie ME na 1.36.x
(06/12/2019 11:18 AM)Wąski napisał(a):  Zastanawia mnie, po co takie utrudnienie? Niby małe ale zawsze coś, trzeba wyjść, dopisać a tak zawsze z gry można było bez problemu to zrobić. Dosyć nietypowe i nieciekawe posunięcie ze strony SCSu

Podejrzewam, że kombinują coś większego bo nawet log jest teraz osobny (generuję się editor.log).
Tak czy siak też uważam to trochę głupie rozwiązanie bo jak chcą oddzielić edytor od gry to mogli to zrobić na zupełnie oddzielnym .exe a nie jakieś dziwne kombinacje z dopisywaniem funkcji.
A najlepiej to aby zachęcić ludzi do mapowania powinni zrobić jakiś przycisk w grze do edytora co byłoby najwygodniejsze i najprostsze.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18/12/2019 05:15 PM przez Michal_Z_gno.)
06/12/2019 01:40 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J , Bozo , PLAYER
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Nicko - 05/12/2019, 09:58 PM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Heywood - 05/12/2019, 10:10 PM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Wąski - 06/12/2019, 11:18 AM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Michal_Z_gno - 06/12/2019 01:40 PM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Jakubek1993 - 06/12/2019, 02:45 PM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - MineSDGame - 12/01/2020, 10:15 AM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Michal_Z_gno - 12/01/2020, 11:00 AM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa