Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje a mody
Autor Wiadomość
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2598 raz(y)
Post: #6
RE: Aktualizacje a mody
Ręce opadają jak się to czyta... poziom odpowiadających w tym temacie jest tak samo niski jak ich wiedza, a próbują coś przekazać komuś kto wie jeszcze mniej.
Sensowne odpowiedzi skończyły się na poście #2 kolegi Tytusik86 - resztę trzeba uczcić minutą ciszy.

Cytat:Jeśli sektor nie był ruszany to będzie śmigać i mapa
Krótko: Bzdura
(Wystarczy ze SCS zmieni jedną odpowiednią literkę w swoich definicjach - nie ruszając i modyfikując w ogóle mapy - i WSZYSTKIE fanowskie mapy przestają działać na takim patchu Tongue )

Cytat:Większość modów ze starszych wersji normalnie działa na najnowszą
Może ukazać sie patch na którym nie zadziała 90% modów

Kolego adamets2 - to jest troszeczkę bardziej skomplikowane i zależne co będzie działać.
W sumie za dużo pisania jakbym to tak chciał najsensowniej i prosto wyjaśnić.
Ogólnie z wszelkimi modami należy postępować ostrożnie i należy przyjać zasadę że do konkretnej wersji gry należy mieć odpowiednią wersje moda/mapy
Używając moda na starszą wersje należy przyjać że się uruchomi ale może nie działać jak należy.

Reasumując kilka przykładów:
Możesz używać np. moda na poprawę dźwięków, pogody ....a SCS wypuszcza nowy patch w którym tych elementów nic nie ruszał.
Mod będzie zdziałał.

Mozesz używać moda który modyfikuje mały fragment na mapie (jakieś miasto, obszar państwa)...a SCS wypuszcza patch ktory nie dotyczy kompletnie tego rejonu a nawet budowy mapki.
Mod będzie działał

Możesz używać moda który modyfikuje mały fragment na mapie (jakieś miasto, obszar państwa) i dodatkowo zawiera własne elementy do budowy tego fragmentu
i tutaj "mogą być schody" przy patchu w którym SCS np. zmodyfikował też niektóre standardowe elementy, przypisania modeli, prefabów..itd..itd
Mod moze działać z problemami, lub po prostu się nie uruchomi.

Ważne dwie sprawy to:
a) Czego dotyczy i co modyfikuje mod (inaczej może zachować się na nowym patchu mod z mapą a inaczej mod modyfikujący inny element w grze)
b) Jakie zmiany wprowadza patch, jakie pliki modyfikuje

Nie ma reguły i trzeba po prostu ostrożnie używać 'starszych' modów na nowszej wersji gry.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04/11/2020 05:59 PM przez RadolSzczecin.)
04/11/2020 05:50 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: adamets2
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Aktualizacje a mody - adamets2 - 04/11/2020, 12:30 PM
RE: Aktualizacje a mody - Tytusik86 - 04/11/2020, 12:33 PM
RE: Aktualizacje a mody - Bytnarek - 04/11/2020, 12:50 PM
RE: Aktualizacje a mody - adamets2 - 04/11/2020, 03:28 PM
RE: Aktualizacje a mody - Bytnarek - 04/11/2020, 03:34 PM
RE: Aktualizacje a mody - RadolSzczecin - 04/11/2020 05:50 PM
RE: Aktualizacje a mody - adamets2 - 04/11/2020, 08:43 PM
RE: Aktualizacje a mody - RadolSzczecin - 04/11/2020, 08:52 PM
RE: Aktualizacje a mody - adamets2 - 04/11/2020, 09:46 PM
RE: Aktualizacje a mody - RadolSzczecin - 05/11/2020, 03:22 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa