Siemaneczko zaczynamy kolejna relacyjke która będzie zawierała dosyć sporo informacji oraz nowości w naszej firmie, zacznijmy od relacyjki to tak scania poszła na serwis oraz do Adamos Interior w tym czasie na zmianę zasiadłem za sterami naszego Volvo FH16 550 FH5 wraz z naczepą Schmitz SKO tym zestawem pojechałem do naszego Magazynu w Tarragonie w którym było zapotrzebowanie na kartony dla nas żaden problem dostawa w ciągu kilku dni i proszę bardzo jesteśmy na miejscu rozładunek powrót do Michalovic na bazę.
Powrót na bazę przesiadka na scanie po podkreślam serwisie cały czas te same błędy system pojazdu wariował z niewiadomego powodu dojechałem pojazdem do naszej bazy oraz magazynu we Wrocławiu pojazd dawał siwe znaki że coś jest nie tak nie posiadał mocy system wariował czasami odcinał prąd od tachografu, cb radia , tollcolecta oraz podstawowych rzeczy typu radia czy expressu do kawy no nic pojazdem jakoś wróciłem na bazę oczywiście na pusto pojazd wrócił na serwis Scani i oczekuje na diagnozę.
Ah no i zaś przesiadki teraz trafiło się na naszą firmową Babcie czyli Volvo generacji 3 w wersji FH16 o mocy 600 koni mechanicznych. Nasza Babcia służy nam do transportowania nowych naczep do naszego taboru oczywiście na teren naszych baz oraz magazynów. Także przez jakiś czas na szlaku całej Europy możecie spotkać naszą babcie wraz ze mną za sterami
Nowości które będą za niedługo w naszej Firmie
Nowe Pojazdy w Taborze
Nasza Firma zakontraktowała się z jedną z spedycji która zajmuję się specyficznym przewozem towaru na dzień dzisiejszy nie będę zdradzał jaki towar będziemy przewozić jak dopniemy wszystko na ostatni guzik przedstawimy wam wszystko najlepiej
No i chyba zakładka na którą większość czekała czyli
REKRUTACJA W NASZE SZEREGI
Systemy pracy jakie oferujemy to: 2/1
Jest to praca w transporcie chłodniczym.
Główny kierunek to: Słowacja , Polska , Estonia , Grecja , Niemcy , Francja , Hiszpania , Portugalia , Włochy
Jako firma oferujemny:
- spokojna i ułożona praca
- zadbane auta, przypisane do kierowcy
- system Truckbook
- własny firmowy discord
Oczekujemy:
- minimum 17 lat
- umiejętność posługiwania się programami Truckbook oraz Virtual Speditor
- mile widziane umiejetnośći posługiwania się zmodelere 3
- doświadczenia w ruchu międzynarodowym (min. 2 lata)
- prawo jazdy CE (z aktualnym kodem 95)
- zaangażowania w wykonywana prace
- dbałości o pojazd
Więcej Informacji znajdziesz na naszym Firmowym Discordzie:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Truckbook:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.