Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 3 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P
Autor Wiadomość
DIESIRAE Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 163
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 15
Podziękował: 13
Podziękowano mu 770 raz(y)
Post: #159
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P
Czołem

Zamiast pipcyć się z gruntowaniem do poziomu jezdni tego ekranu dźwiękochłonnego w ten sposób jaki demonstrujesz na filmieFacepalm_emote_gif lepiej i szybciej byłoby gdybyś ustawiał go w ileś tam punktów na tej jezdni obok a potem objąwszy ramką wszystkie ustawione nody tego ekranu dźwiękochłonnego nacisnął ctrl+F5 powodując tym samym automatyczne zgruntowanie tych nód do poziomu profilu jezdniWink

dodatkowo mając je odrazu wszystkie podświetlone użycie ctrl+G spowodowałby, że te wszystkie nody połączone by zostały w jeden, taki większy model tego ekranu dźwiękochłonnego.

Ogólnie takie łączenie niektórych modeli w jedną większą całość jest istotne, bo kiedy na lokacji mapy ustawisz bardzo dużo nód np. takiego ekranu i ogólnie różnych innych modeli itd. to może doprowadzić do lagowania w takim miejscu.
Więc dobrze jest łączyć te liniowe np. modele w większe całości żeby model był wywoływany i generowany odrazu jako cały odcinek a nie pkt. po pkt.

Po połączeniu masz nową nodę taka niebieską dla całego ekranu, ale łatwo potem takim większym modelem manewrować (podnosić, opuszczać itd. albo całym naraz lub każdy pkt. łączenia osobno - nie działa wtedy dla takiego modelu gruntowanie automatyczne)

Sposób prosty i do ogarnięciaWink

zaoszczędzisz sporo czasu na pierdołachTongue

edit;

bo zapomniałem
aby rozłączyć model na pojedyncze części, po kliknięciu niebieskiej nody opcja dismiss czy jakoś tak, wtedy model jest rozłączony a mając odrazu nody podświetlone i klikając jedną z nich wywołujemy menu modelu w którym możemy go zmienić na inny typ np. innego ekranu dźwiękochłonnego po czym ponowne ctrl+G łączy na powrót w jedną większą całość.

Takie większe modele możemy kopiować i przenosić w inne miejsce, przy czym używając kombinacji wyżej opisanych gruntować je do poziomu gruntu w nowych lokacjach itd.

Filmiki będą wtedy krótsze lub bedzie w nich więcej akcji i efektu końcowego Tongue
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23/10/2016 07:22 PM przez DIESIRAE.)
23/10/2016 07:08 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoxTrucker:. , Adam.J
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P - UstrzyckiPL - 27/12/2015, 07:18 PM
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P - Benek999 - 01/01/2016, 08:06 PM
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P - Benek999 - 01/01/2016, 08:11 PM
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P - ILOVESCANIA - 06/03/2016, 09:42 PM
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P - Szwagier - 15/04/2016, 07:54 PM
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P - HasuFrogg - 14/07/2016, 03:06 PM
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P - DIESIRAE - 23/10/2016 07:08 PM
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P - RAQ - 18/06/2017, 01:16 AM
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P - Get_Rekt - 02/07/2017, 07:46 PM
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P - brizzcoo - 25/02/2019, 08:27 PM

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Moje zmagania w ME. .:KoxTrucker:. 192 78,939 14/08/2022 09:45 PM
Ostatni post: .:KoxTrucker:.

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa