Siemka. Chwilkę się pomęczyłem i może trochę oświecę co niektórych dlaczego SCS robi tak nie inaczej. Dla przykładu model interioru nowego Volva, jak myślę wielu graczy (tym bardziej ci co tak zwracają uwagę na szczegóły) zauważyło że wnętrze jest po prostu za małe z szerokości
oczywiście zgodzę się z tym ale sprawdziłem że interior tego danego ciągnika w grze generuje około 300 000 POLY (dla nie wtajemniczonych polecam wujka Google
) oczywiście te 300K to nie jest dużo i nawet słaby komputer by sobie poradził, ale to tego dochodzi Mapa, AI, i sporo innych rzeczy po prostu całe otoczenie które daje nam w danym miejscu np 700 000 POLY. I teraz jeśli ktoś by chciał ten interior zrobiony z dużą dokładnością i w skali 1:1 to myślę że spokojnie liczba POLY mogła by się podwoić lub wynosić powyżej 500K, czyli łącznie z terenem mieli byśmy 1 200 000 Polygonsów. W takiej sytuacji sporo komputerów straciła by od 6-10 FPS, dla graczy która średnio w grze ma 40 FPS (a myślę że jest ich nawet większość) to spora strata.
I przechodząc do sedna SCS na poziomie gry jaki już ma teraz musi już zwracać sporą uwagę na optymalizacje swojej gry i robi to tak żeby po prostu i było coś w miarę zrobione i przy okazji aby gra po prostu nie zamulała przez to. A jeśli ktoś ma na tyle dobrego kompa że wszystko pociągnie to już takie rzeczy zostawiają osobą które wykonują dla nas te piękne modyfikacje, bo cała grupa SCS bez większego problemu by wykonała modele 1:1 z pięknymi detalami dzięki którym zostało by nam 10 FPS do grania XD
Jeśli ktoś się nie zgadza ze mną to z chęcią podyskutuje