fajnie, że kombinujesz z czymś bardziej zaawansowanym, tylko z tym, że:
1. Usuń moda na pogodę, bo wtedy lepiej teren wygląda.
2. Zwiększ sobie bujność trawy na wysokie i roślinność na wysokie. Skalowanie możesz ustawić na 100%. Dla estetyki w pracy i wyglądzie na fotkach.
3. Używaj więcej asset-ów traw i roślin francuskich i skandynawskich.
4. Jeśli masz edytowalne parametry dróg, to zrób tak, aby przejścia między asfaltem a trawą/asfaltem etc. kończyły się na shoulder_a. Możesz także skalować rośliny (cztery warianty (60-100%, 80-120%, 100-140%, 50-80%)).
5. Staraj się odwzorować teren w GM możliwie najwierniej, włącznie z roślinnością. Sprawdzaj, jak teren będzie wyglądał z użyciem każdego terenu i roślinności. Tak samo z buildingami, modelami etc. Gdy opanujesz już w miarę możliwości ME, to nawet do PR mógłbyś wejść.
Powodzenia w dalszych pracach. Ja w between time przerabiam co niektóre rejony, ale nie mam też dużo czasu.
Teren jak na początki mocne