Cytat:<ERROR> Terrain segment is too short! (0x1a326b96e171d2b)
Błąd ten jest mało znaczący patrząc od strony samego grania i gracza.
Nie ma zupełnie żadnych ubocznych skutków podczas gry.
Pewien fragment (segment) obiektu typu "Building" lub "Terrain" to może być płot , murek , jakiś fragment powierzchni, wchodzący w skład miejsca w którego rejonie się obecnie znajdujesz jest zbyt krótki w stosunku do jego minimalnej, optymalnej długości.
Normalnie tego nawet nie zobaczysz i jest to bardziej info dla mapmakera.
Numer a raczej kod w nawiasie pomaga znaleźć ten fragment w edytorze i poprawić.
Niedoświadczony mapmaker będzie miał nawet problem ze znalezieniem tego - ale jest to do naprawy.
Zależy w jakim rejonie mapy jesteś - to wtedy wiadomo która mapa generuje ten błąd, bo może to być element w obszarze mapy PR ale i dobrze promods czy RusMap.
p.s.
Wyjedziesz z tego obszaru, zmienisz położenie na mapie i załaduje się do pamięci nowy obszar to przestanie sypać tym błędem.
p.s.2
Już chyba bardziej "groźniejszym" błędem dla gracza jest ten błąd:
Cytat:<ERROR> Node linkage inconsistency detected! Node uid:0x6164A3576900000
EDIT:
Tytuł tematu oryginalny
Pisanie 3 postów jeden pod drugim...
Pominę już kwestie że to chyba nie ten dział....
Temat moderator może śmiało przenieść w odpowiednie miejsce, nie trzeba też pisać dwóch tematów.