(02/02/2019 05:29 PM)xXxMatixXx napisał(a): Komputer nigdy nie sprawiał żadnego problemu z PM czy z PR także nie zganiaj na to że słaba konfiguracja, RAMu podczas gry tylko 5GB z 8 jest używane. Te mody które mogą to powodować usunąłem i nadal to samo, podsyłam znowu loga i mam nadzieję że ty lub ktoś inny jest w stanie mi pomóc
https://pastebin.com/9X8AqwRE
Które mody usunąłeś??
Jeśli jest akcja to jest też reakcja
nie zganiam na Twoją konfiguracje bo ja takich problemów nie mam, mam ciut wydajniejszego kompa i bynajmniej nie zauważyłem podczas losowych testowych jazd takich objawów o jakich piszesz.
Jak już napisałem owszem gra potrafi się zlagować w zaskakujących miejscach
raz jest dobrze i wsio idzie bez zająknięcia za chwilę w tym samym miejscu potrafi zlagować. Przyczyn może być wiele i ostatnio dochodzą mnie słuchy, że cala gra włącznie z DLC nie jest wolna od takich miejsc
Różnica pomiędzy tym co i jak się wyświetla i generuje u mnie jest taka, że ja nie używam wielu modów na raz
Chodzi mi głównie o mody na wszystko, bo większość z Was ma mody na wszystko, część zapewne po to żeby je w ogóle mieć a pewnie niektórzy nawet ich nie używają bo nie wiedzą że je mają dodane
a potem są kłopoty bo nie wczytuje mi profilu
Nie ma złotego środka zwłaszcza dla modMap. Mają one swoje wymagania i są one wyższe niż wymagania podane w najnowszym DLC. SCS bazuje na ograniczeniach i limitach dlatego ich mapy są "ubogie w treść" i zoptymalizowane pod najsłabsze minimalne konfiguracje, dlatego tez używając wszystkich innych modów oprócz MODMAP
jest szansa że gra będzie działała w miarę płynnie. To jest cała tajemnica
Jeśli ktoś decyduje się na MODMAPY musi liczyć się z tym, że dodanie innych wszystkich modów = możliwe kłopoty z płynnością gry
PRka ma podane wymagania i w jakich ustawieniach była testowana. Najlepsze rozwiązanie to testować mapę tylko z produktami SCSU
a potem jeśli jest rezerwa dodawać kolejne mody doczytując najpierw co właściwie one dodają i jak mogą dodatkowo obciążyć grę
Popularny mod na naczepy i ładunki od Jazzy jest ciężkim modem, tak samo jak podejrzewam mod na Autobusy czy inne pojazdy w ruchu AI.
Należy mieć to na uwadze zwłaszcza w tym momencie gdzie wieść niesie, że kłopoty z zlagowaniami dotyczą całej gry a co być może ma związek ze sposobem i natężeniem spawnu AI
Dlatego pisałem już wielokrotnie i w przy wymaganiach PRki jest to również napisane, że kombinowanie z modami na jakieś realTrafficDensity itp. na własne ryzyko
tutaj w logu widzę, że taki mod na Intensywność trafficu cały czas się przewija. Na forum SCSu jest strona autora tam są takie wykresiki co i jak ten mod zmienia jeśli chodzi o intensywność spawnu
poniżej kilka fot z Tuby na której jest ten mod zaprezentowany
policz na zdjęciach ilość widocznych trucków i pogłówkuj jak to się ma w kontekście modMap
z filmiku wychodzi na to, że test był na podstawkach gry z ubogą ilością terenu
teraz dodaj do tego dodatkowe mody na naczepy, busy i bóg wie jeszcze co
a Ty siedzisz gdzieś tam w środku w kabinie trucka widzisz przed sobą to co widzisz i nawet nie masz pojęcia co się jeszcze generuje/ spawnuje poza polem twojego widzenia a co jest zasięgu "rysowania" kamery w kabinie
Gra nie jest doskonała dlatego używajcie dodatków do niej z głową
uprzednio analizując możliwy ich wpływ na grę
P.S do Wszystkich - PR nie jest idealna z czego zdajemy sobie sprawę
ale będziemy starali się minimalizować wszystkie problemy