463[D]21 GBARt 2,5/24 Renault Midlum 220 DCi/ISS Wawrzaszek
Średni samochód ratowniczo - gaśniczy zabudowany przez firmę Wawrzaszek - Inżynieria Samochodów Specjalnych.
Pojazd na swoim wyposażeniu posiada zbiornik wody o pojemności 2500 litrów, zbiornik na środek pianotwórczy o pojemności 10% zbiornika wody. Wóz posiada także zestaw do ratownictwa technicznego firmy Holmatro. Pojazd do jednostki trafił w 2006 roku. Obecnie pełni funkcję wozu "drugowyjazdowego". Pierwszym wyjazdem w tej jednostce jest 463[D]22 GBARt 3/24 Scania P360 zabudowana również przez firmę ISS Wawrzaszek.
463[D]22 GBARt 3/24 Scania P360/ISS Wawrzaszek
Marka: Scania
Model: P360
Moc silnika: 360KM
Numer operacyjny: 463[D]22
Kryptonim: DF 463-22
Rok produkcji podwozia: 2019
Rok produkcji nadwozia: 2019
Producent zabudowy: Wawrzaszek - Inżynieria Samochodów Specjalnych
Autopompa: RUBERG EH40 R-OPZ o wydajności 2400l/min
Podejmność zbiornika na wodę: 3000l
Pojemność zbiornika na środek pianotwórczy: 300l
Napęd: Terenowy
Kabina: Kabina brygadowa w układzie miejsc 1+1+4
Informacje dodatkowe: Hak paszczowy, wciągarka elektryczna o uciągu 8 ton, maszt LED
Jest to jeden z czterech takich samochodów zakupionych w ramach przetargu KW PSP Wrocław. Trzy pozostałe trafiły do JRG Bolesławiec, JRG 4 Wrocław i JRG 1 Wałbrzych. Oprócz wozów średnich zakupiono też GCBA 5/32 Scania P410 dla JRG Głogów.
463[D]25 GCBA 8+4/60 Scania G480/ISS Wawrzaszek
Cieżki samochód ratowniczo-gaśniczy, zabudowany przez firmę Wawrzaszek - Inżynieria Samochodów Specjalnych.
Pojazd z bardzo bogatą historią, jeździł już we wszystkich Jednostkach Ratowniczo - Gaśniczych z powiatu kłodzkiego. Poczynając w Bystrzycy Kłodzkiej, gdzie w 2010 roku został przekazany, kończąc na Nowej Rudzie, gdzie trafił w 2019 roku.
Pojazd na swoim wyposażeniu posiada zbiornik wody o pojemności 8000 litrów, zbiornik na środek pianotwórczy o pojemności 4000 litrów oraz autopompę o wydajności 6000l/minutę.
Masa całkowita pojazdu: 32 tony.
463[D]81 SCKw Scania P320/ISS Wawrzaszek
Pojazd na swoim wyposażeniu posiada HDS o udźwigu 8,5 tony, wyciągarkę elektryczną z długością liny 60 metrów, pług do odśnieżania.
Ładowność tego pojazdu wynosi 9830kg (10 europalet).
Rok produkcji podwozia oraz nadwozia: 2015 rok.
463[D]90 SLRr Mitsubishi L200
Rok produkcji: 2008
Napęd: Terenowy
POKAZ:
Na zamówienie wykonuję:
-Skiny na ciężarówki;
-Skiny na naczepy;
-Skiny na dodatki do kabiny;
-Fora;
-Strony internetowe.
Chcesz więcej informacji? Skontaktuj się ze mną w prywatnej wiadomości!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08/08/2020 01:21 PM przez Karol3000.)