Logowanie Zarejestruj


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Własny punkt załadunku naczep
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,103
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34124
Podziękowano mu 15569 raz(y)
Post: #3
RE: Własny punkt załadunku naczep
Tak w skrócie to aby mieć punkt załadunku/rozładunku należy stworzyć odpowiedni prefab a następnie dopisać taką firmę w definicjach i na końcu ustawić ją w ME.
Oczywiście można użyć też standardowych prefabów z gry i tylko dorobić definicje pod własne miejscowości.


Ps. A swoją drogą powiedz mi na jakim etapie jesteś tworzenia tej "potężnej mapy w skali 1:1" Pytajnik Bo dodawanie firm to jest najważniejsza i najbardziej podstawowa rzecz przy takim projekcie (bez co najmniej dwóch firm w jednym mieście nie odpalisz mapy w grze) Tongue

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
31/08/2018 11:34 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Adam.J
Wątek zamknięty 


Wiadomości w tym wątku
Własny punkt załadunku naczep - Bisik - 31/08/2018, 08:14 PM
RE: Własny punkt załadunku naczep - Michal_Z_gno - 31/08/2018 11:34 PM

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Punkt widokowy w ME JuloTirowiec 0 229 06/03/2024 06:37 PM
Ostatni post: JuloTirowiec
Star Jak umieścić własny skin na naczepie/ciężarówce w map editor BlondynYT 3 1,821 22/02/2022 08:37 PM
Ostatni post: BlondynYT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa