Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Odpalanie MapEdytora na wersji 1.36.x i nowszych
Autor Wiadomość
Nicko Offline
Map Maker / Modeller
****
Trucker

Skąd: Skawina, Małopolskie
Liczba postów: 253
Dołączył: 03/03/2018
Reputacja: 25
Podziękował: 387
Podziękowano mu 511 raz(y)
Post: #2
RE: Odpalanie ME na 1.36.x
Czyli nie da się standardową komendą "edit [nazwa modułu] w samej konsoli po odpaleniu gry?

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
05/12/2019 09:58 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Pablo1985a8
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Nicko - 05/12/2019 09:58 PM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Heywood - 05/12/2019, 10:10 PM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Wąski - 06/12/2019, 11:18 AM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Michal_Z_gno - 06/12/2019, 01:40 PM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Jakubek1993 - 06/12/2019, 02:45 PM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - MineSDGame - 12/01/2020, 10:15 AM
RE: Odpalanie ME na 1.36.x - Michal_Z_gno - 12/01/2020, 11:00 AM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa